MTV Polska w social media

MTV Polska jako pierwszy polski kanał telewizyjny uzyskał milion fanów na swoim fan page'u na Facebooku.

MTV Polska jest jedną z najaktywniejszych marek w obszarze mediów społecznościowych. Oprócz Facebooka, stacja jest aktywna również na Twitterze, gdzie jej konto obserwuje ponad 456 tys. internautów. Filmy na kanale YouTube stacji zostały wyświetlone niemal 7 mln razy. Profil MTV Polska w Google Plus śledzi  140 tysi.użytkowników. Ponadto kanał jest obecny na Instagramie, Pintereście, Asku i w serwisie Tumblr.

– Media społecznościowe to dla MTV naturalne środowisko. Staramy się być wszędzie tam, gdzie nasi widzowie mogą szukać pomysłu na dobrą zabawę. Milion polubień potwierdza rozrywkową siłę MTV – komentuje Beata Węgrzyn, odpowiedzialna za social media w strukturze Viacom International Media Networks. – W imieniu zespołu MTV Polska dziękuję wszystkim fanom stacji za to, że są z nami i obiecuję, że nie pozwolimy się Wam nudzić ani przez chwilę – dodaje Beata Węgrzyn.

Tylko w 2013 roku stacja MTV zdobyła w Polsce ponad 300 tys. nowych fanów, co oznacza wzrost o 52 proc. Bardzo udany był również początek nowego roku, w styczniu profil stacji miał ponad 77 tys. nowych polubień. Najbardziej dynamicznie grono fanów kanału rosło w okresie od listopada 2013 r. do lutego br. – stacja zyskała wtedy ponad 185 tys. fanów. Miało to bezpośredni związek z ramówką stacji, w której w tym czasie królowała pierwsza edycja „Warsaw Shore”.

::

Viacom International Media Networks w Polsce posiada w swoim portfolio kanały telewizyjne grup Kids and Family (Nickelodeon, Nickelodeon HD oraz Nick Jr.), Youth and Music (MTV,VH1, MTV Live HD) oraz Entertainment (Viva, Comedy Central, Comedy Central Family, Viacom Blink!), jak również witryny internetowe, oferujące łącznie ponad 700 godzin treści wideo, 100 gier i 50 000 teledysków. Globalnie spółka jest częścią koncernu Viacom.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF