Streamcoi – polska technologia, która rewolucjonizuje zarządzanie streamerami na całym świecie

373

Streamcoi jest kolejnym polskim produktem z globalnymi aspiracjami w świecie esportu. Pozwoli na zarządzanie dystrybucją treści na wielu kanałach streamerów równocześnie. Odpowiada na potrzeby zarówno dużych organizacji esportowych, jak również na potrzeby marek.

Wraz ze wzrostem popularności livestreamingu na świecie, coraz więcej organizacji esportowych, organizatorów turniejów, firm gamingowych oraz agencji podpisuje kontrakty ze streamerami. Dla niektórych jest to wsparcie działań, dla innych fundament budowy obecności marki w sieci. Obecnie kontrola treści i kampanii jest wykonywana ręcznie, a dostępne statystyki opisują całokształt transmisji, nie dając danych o konkretnych aktywacjach. Zmiana każdego pojedynczego baneru wymaga kontaktu ze streamerem i dbaniem o jego ekspozycję. Przy dziesięciu streamerach to nieraz praca na cały etat. Przy stu, to prawie niemożliwe.

I na te problemy odpowiada Streamcoi – nowy produkt SaaS (z ang. Software as a Service) skierowany do każdego kto zarządza wieloma streamerami. Dzięki niemu za pomocą jednego prostego panelu można wyświetlać treści na wielu transmisjach, wysyłać wiadomości na czacie oraz śledzić statystyki na żywo bez dodatkowego zaangażowania streamerów.

Choć produkt jest udostępniany od niedawna, już korzystają z niego czołowe organizacje esportowe. Wśród obecnych użytkowników jest m.in. G2 Esports, w której szeregi wchodzą najlepsi gracze i streamerzy na świecie, czy BIG Clan, niemiecka drużyna która zajmuje obecnie 1. miejsce w światowym rankingu CS:GO.

Streamcoi bardzo nam pomógł w wygenerowaniu dodatkowych wyświetleń dla naszego partnera, podczas organizowanego przez nas G2 Valorant European Brawl. Za pomocą jednego prostego panelu mogliśmy wyświetlać ruchome kreacje połączone z wiadomością na czacie oraz gromadzić szczegółowe statystyki. Narzędzie zapewnia nam świetne wsparcie w realizacji naszych aktywności online.

Łukasz Żołynia, Partnerships Manager w G2 Esports

Po jednorazowej konfiguracji streamerzy nie muszą nic więcej robić. Jeden panel pozwala w parę minut wykonać pracę, która normalnie zajmuje dziesiątki godzin i jest wykonywana ręcznie. Liczba streamerów nie ma znaczenia – Streamcoi może usprawnić zarówno bitwę streamerów z 6 uczestnikami, jak i aktywności w kilkudziesięcioosobowych sieciach influencerów. Za rozwój produktu odpowiada Jakub Janaszek, wcześniej m.in. organizator międzynarodowego turnieju Games Clash Masters 

Przez ostatnie lata miałem przyjemność pracować przy organizacji turniejów esportowych współpracując z graczami, drużynami oraz osobami odpowiedzialnymi za transmisje. Podczas takich wydarzeń liczy się jak największe odciążenie graczy z innych aktywności niż gra, przy jednoczesnym zaangażowaniu ich w realizację świadczeń. W obecnych czasach to streamy są ich “scenami”, a korzystając ze Streamcoi, to managerowie mogą w pełni zadbać o treści na ich transmisjach.
Jakub Janaszek, Product Manager w Streamcoi

Streamcoi jest kolejnym produktem, który ułatwi prowadzenie działań reklamowych na platformach livestreamingowych, takich jak Twitch. Oglądanie streamów z gier cieszy się rosnącą popularnością, co czyni je ciekawym narzędziem marketingowych dla marek i marketerów.

Twitch i Facebook Gaming z ponad 50% wzrostem oglądalności w drugim kwartale 2020 roku

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Akceptuję Dowiedz się więcej