Tarczyński, E.Wedel, Subway i… Ministerstwo Cyfryzacji uruchamiają kolejne projekty w esporcie

518

Kolejne marki intensyfikują swoje działania online w esporcie. Tarczyński uruchamia swoje studio, E.Wedel organizuje serię turniejów dla graczy, Subway uruchamia serwer w Minecrafcie, a Ministerstwo Cyfryzacji zamienia edukacje sportową, na e-sportową i startuje z serią aktywności dedykowanych uczniom.

Przeglad wydarzen esport ESE

Tarczyński

Firma Tarczyński została partnerem Esport Touru – turnieju przeznaczonego dla amatorskich graczy Counter-Strike, którzy marzą o profesjonalnych kontraktach zawodniczych. Marka stworzyła profesjonalną przestrzeń – Tarczyński Studio Live, gdzie realizowane będą transmisje zawodów e-sportowych na żywo. W czasie premierowego weekendu streamy obejrzało ponad 120 tysięcy osób. W studio poza regularnymi transmisjami z rozgrywek organizowane będą również turnieje dla amatorów pod nazwą Tarczyński ChampionChips. Oglądając transmisje na platformie Twitch, fani mogą brać udział w dyskusjach i wygrywać nagrody, które funduje Tarczyński oraz inni partnerzy projektu.

Tarczynski esport
Fot. Tarczyński

Dostrzegamy fenomen graczy i rosnącej przy tym społeczności. To zjawisko świetnie wpisuje się w strategię rozwoju marki Tarczyński. O ile ta kategoria konsumentów jest mocno wyeksploatowana przez producentów hardware i inne segmenty rynku IT czy producentów napojów, o tyle w kategorii przekąsek – zwłaszcza tych pożywnych, z dużą zawartością białka – wciąż jest wiele do zrobienia.

Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu Tarczyński

50 haslo 1

E. Wedel

Firma E.Wedel wspólnie z GRY-OnLine oraz Riot Games zaprasza do wiosennych rozgrywek Wedel Up! Gracze mogą wziąć udział w dwóch turniejach – Teamfight Tactics oraz Legends of Runeterra. Obie gry osadzone w świecie League of Legends. W obu turniejach gracze walczą o nagrody pieniężne oraz zapas słodkości od marki E.Wedel. Działania będzie wspierać komunikacja w social mediach i digitalowa.

Wedel esport
Fot. E. Wedel

Gaming staje się coraz bardziej popularny na całym świecie. E.Wedel dostrzegł potencjał w tej dziedzinie i stworzył dobrze już znany projekt Wedel Up!. W ramach platformy marka obecna była na międzynarodowych eventach gamingowych m.in. Intel Extreme Masters, organizuje turnieje oraz słodkie konkursy dla graczy. Wiosenne rozgrywki Wedel Up! to doskonała okazja, aby dotrzeć do graczy i uprzyjemnić im wolny czas. Tym samym zachęcamy do pozostania w domach i trwania w akcji #zostanwdomu.

Dominika Igielińska, koordynator komunikacji marketingowej E.Wedel

Subway

Inspirującym przykładem in-game contentu jest Illuminar Gaming, jedna z czołowych organizacji esportowych w Polsce. Wspólnie z Subway Polska uruchomiła serwer Minecrafta. Poza brandingiem serwera i atrakcjami w środku rozgrywki, przygotowano dedykowane konkursy dla fanów drużyny. Subway już drugi rok jest partnerem organizacji Illuminar, a ta aktywacja jest świetnym przykładem tego, w jaki sposób marka może wykorzystywać potencjał współpracy z profesjonalną organizacją esportową.

Subway esport
Fot. Illuminar Gaming

Dzięki współpracy z marka Subway możemy zaproponować dodatkowe, dedykowane aktywności dla fanów esportu i gier komputerowych. Chcieliśmy zaproponować coś kreatywnego, co mogłoby umilić czas i zintegrować fanów z nasza organizacja. Razem z naszym partnerem zachęcamy do pozostania w domu i wspólnej zabawy na serwerze, a takie działanie wpisuje się również w wizerunek marki rozumiejącej potrzeby społeczności gamingowej.

Anna Palowicz, członek zarządu Illuminar Gaming

Ministerstwo Cyfryzacji

Ministerstwo Cyfryzacji we współpracy z ESL Polsat zapowiedziało serię turniejów esportowych dla uczniów. Działania mają wspomóc uczniów szkół podstawowych i liceów w ciężkim okresie kwarantanny. Poza nagrodami, dla ośmiu zwycięskich szkół zostaną ufundowane pracownie multimedialne. To świetny przykład współpracy publiczno-prywatnej wykorzystujący mechanizmy i wartości esportu w odpowiedzialny i przemyślany sposób. W promocje turnieju organizowane przez ESL wspólnie z Ministerstwem Cyfryzacji włączył się również prezydent Andrzej Duda.

@andrzejdudanatiktoku##grarantanna ##zostanwdomu ##zostanciewdomu ##koronawirus ##coronavirus ##foryou ##fyp ##koronawiruswpolsce ##andrzejduda♬ dźwięk oryginalny – andrzejdudanatiktoku

To przedsięwzięcie adresowane do wszystkich uczniów, którzy przy okazji świetnej zabawy i konkurencji w duchu fair-play będą mogli wygrać indywidualne nagrody, ale i nagrody dla szkół, które reprezentują. Polacy są świetni w esporcie. Wielu twierdzi, a ja się z nimi zgadzam, że najlepsi. W trakcie Grarantanny Cup będziemy mogli to ponownie udowodnić.

Marek Zagórski, Minister Cyfryzacji

Kolejne dni i tygodnie z pewnością przyniosą wysyp kolejnych inicjatyw esportowych, umożliwiających rywalizacje i oglądanie zmagań od amatora do profesjonalisty. Cieszy nas, że kolejne podmioty i marki w nienachalny i odpowiedzialny sposób potrafią odnaleźć się w panującej rzeczywistości.

Komentarze
Ładowanie...