...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Tefal zachęca do rozmów w Clubhouse

clubhouse

Clubhouse to ostatnio popularne miejsce spotkań. Nie może tam więc zabraknąć marki Tefal. Otwieramy swój pokój na Clubhouse. Będziemy chcieli rozmawiać o tym, jak prowadzić dziś odpowiedzialny i mądry biznes. Mamy sporo do powiedzenia, ale chcemy też posłuchać, jak naszą pracę widzą inni praktycy biznesu. Gość spotkania – Greg Albrecht został wyróżniony w 8. edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Pierwsze spotkanie pt. Więcej niż praca – o nowej kulturze organizacyjnej odbędzie się 16 marca (wtorek) o godz. 17:00.

O czym porozmawiamy na początek? Pierwsze spotkanie dotyczyć będzie autorskiej filozofii DBAM, którą kieruje się Tefal. DBAM w centrum stawia takie wartości jak zaufanie, autonomia i odpowiedzialność, dzięki którym pracownicy wszystkich szczebli mogą czuć się włączeni we współtworzenie sukcesu firmy.

Spotkanie poprowadzą Radosław Matuszewski, General Manager Poland&Ukraine
w Groupe SEB oraz Karol Turek, Retail Director Poland&Ukraine w sieci sklepów Tefal (Groupe SEB). Ich gościem będzie Greg Albrecht, anioł biznesu, autor podcastu biznesowego Greg Albrecht Podcast – Wszystkie Twarze Biznesu. Greg Albrecht od ponad dekady wspiera właścicieli przedsiębiorstw i zespoły zarządzające w optymalizacji strategii biznesowych.

Clubhouse to nowa sieć społecznościowa, w której wszystkie rozmowy odbywają się na żywo. Nie ma tam tekstów, są realne głosy. I marka Tefal chce na głos mówić o tym, jak prowadzenie sieci sklepów wygląda od kuchni.
Zachęcamy, by posłuchać głosów ludzi, którzy stoją za sukcesem sieci sklepów Tefal.
A najważniejsze jest to, że to nie będzie monolog, ale prawdziwa dyskusja. Zapraszamy do rozmów w Clubhouse!

Za koncept i komunikację akcji odpowiada Nieagencja, obsługująca markę sklepów Tefal.

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF