(Tele)komunikacja w social mediach
Telekomunikacja od kilku lat jest jedną z najprężniej działających branż w nowych mediach. Przedstawiamy raport przygotowany przez Outbox i IRCenter.com.
Jak wynika z raportu „(Tele)komunikacja w mediach społecznościowych” większość osób wskazuje reklamy internetowe jako najatrakcyjniejsze spośród telewizyjnych, zewnętrznych czy umieszczanych w prasie. Z taką reklamą najczęściej utożsamiany jest Facebook. Aż jedna czwarta internautów deklaruje, że świadomie należy do przynajmniej jednego fan page’a telekomunikacyjnego w Polsce. Jednak to opinie innych osób, najczęściej znajomych, przeważają o tym jaką sieć komórkową wybieramy.
W Polsce największym reklamodawcą jest Orange. Wygrywa zarówno na Facebooku i YouTube za pośrednictwem brandu Serce i Rozum.
Jeżeli chodzi o najbardziej angażujące kampanie telekomunikacyjne, to najbardziej widoczne są projekty Nju Mobile i moment, w którym Mumio przeszło do Play’a.
::
Pobierz raport: http://go.outbox.pl/l/
źródło: