Wideo w sieci, edycja druga – relacja z konferencji

0 2 121

Jak marka może wejść w świat twórców internetowych? Czy firma powinna tworzyć swoje własne treści wideo? O tym i o innych sprawach dyskutowaliśmy w trakcie drugiej edycji konferencji Wideo w sieci.

To, że rola wideo on-line w promocji marki jest znacząca, udowodniliśmy podczas pierwszej odsłony wydarzenia, które miało miejsce w styczniu br. Tym razem uczestnicy konferencji mieli okazję dowiedzieć się, jak w praktyce można wykorzystać ten format, a tym samym w kreatywny sposób dotrzeć do swoich odbiorców.

Zobacz relację z drugiej edycji konferencji “Wideo w sieci”, która odbyła się w restauracji “Trzy Kolory”.

::

CSR

Druga odsłona „Wideo w sieci” za nami!

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej