#WspieramBiznesZDomu – BRIEF i DIMAQ partnerami strategicznymi akcji

Obecna sytuacja na świecie pokazała, że ciężko jest zachować stabilność i płynność finansową zwłaszcza firmom z branż: turystyki, rozrywki czy transportu. Wówczas trzeba działać kreatywnie, podjąć wszelkie działania, które pomogą zminimalizować szkody, które mogą być następstwem epidemii. DIMAQ został partnerem akcji #WspieramBiznesZDomu szerząc w ten sposób ideę wsparcia i pomocy w dobie koronowirusa. BRIEF także został partnerem strategicznym kampanii.

Najbardziej zagrożone są małe i średnie przedsiębiorstwa, które nawet w najśmielszych snach nie wyobrażały sobie obecnego scenariusza. Jednak umiejętność wspierania się w tych trudnych chwilach jest kluczowa, udowadnia to akcja #WspieramBiznesZDomu zainicjowana przez Łukasza Smolarskiego , autora projektu „Biznes Misja” będącego cyklem inspirujących wywiadów z ludźmi sukcesu.

Dlatego tym bardziej nam miło, że DIMAQ dołączył do partnerów akcji, pokazując, że wzajemna promocja może okazać się złotą receptą na aktualną sytuację przedsiębiorstw na rynku polskim:

Pomysł zrodził się po tym, jak zostałem zaproszony do poprowadzenia webinaru na temat związany z biznesami i ich przyszłością.

Szukaliśmy rozwiązań i wiele osób zaczęło do nas pisać i zgłaszać swoje potrzeby. Tak narodził się pomysł #WspieramBiznesZDomu. Jednym z celów akcji jest znalezienie nowych kanałów sprzedaży, a być może reorganizacji firmy, przeanalizowanie albo znalezienie nowego modelu biznesowego, a także ogólnopolska reklama działalności, aby w dobie epidemii docierać do większego grona klientów.

Kolejny to zebranie społeczności różnych branż, która za darmo, lub w postaci barteru pomaga sobie w tych kwestiach, które są dla innego przedsiębiorcy największym wyzwaniem w czasach koronawirusa. Dołączamy także społeczność biznesową, zgromadzoną podczas 6 letniej działalności Biznes Misji.

Łukasz Smolarski, pomysłodawca projektu

Aby również jak najbardziej zmniejszyć skutki powyższej sytuacji, wszystkie szkolenia w ramach Akademii DIMAQ zostały przeniesione do świata online. Szkolenia odbywają się w formie interaktywnych live’ów i całkowicie realizują program szkoleń stacjonarnych. Trener na żywo prowadzi zajęcia, włączając w to ćwiczenia indywidualne dla uczestników.

Firmy mogą liczyć na wsparcie oraz kreatywne rozwiązania, które pomogą zachować płynność finansową. Może to być pomoc fizyczna czy tworzenie oprogramowania.

Są to konkretne działania: zaczynając od reklamy w Ogólnopolskim Portalu Biznes Misja, poprzez każdą pracę na którą zgłosi zapotrzebowanie przedsiębiorca i tak może to być np. postawienie sklepu online, szkolenie z social media, czy nauka modeli 3D aby przestawić się na druk 3D i dalej sprzedawać produkty. Kolejna forma to zachęcanie do współpracy, barteru i innych form aby nadal biznes mógł funkcjonować.

Łukasz Smolarski, pomysłodawca projektu

Akcja wystartowała dopiero 22 marca a już coraz więcej osób ze świata biznesu zostaje Ambasadorami akcji.

Już na etapie koncepcji dołączył do kampanii Twórca Wyższej Szkoły Biznesu-National Louis University Krzysztof Pawłowski, m.in Przedsiębiorca Roku wg Ernst&Young, Współzałożyciel Business Centre Club i wieloletni Rektor WSB-NLU.

Akcję zainicjowaną przez Łukasza Smolarskiego wspierają  m.in. Prezes i Założyciel firmy WIMED , Youtuberka i Influencerka Red Lipstick MonsterLech Kaniuk ,Marek Zmysłowski – Biznesman i autor ksiązki “Goniąc Czarne Jednorożce” ,  Sebastian Margalski – członek zarządu IFR,  Petra Berg-Szychułda – Właścicielka firmy Emanuel Berg 

Krzysztof Pwałowski Lech Kaniuk #WspieramBiznesZDomu Marek Zmysłowski Sebastian Margalski #WspieramBiznesZDomu Zofia Bydałek Michał Sadowski #WspieramBiznesZDomu

Na tę chwilę coraz więcej osób do nas dołącza. Zostają Ambasadorami akcji drukując #WspieramBiznesZDomu i robiąc sobie zdjęcia. Jest to miłe widzieć jak w trudnych chwilach potrafimy się jednoczyć i widać, że to ma sens.

Łukasz Smolarski, pomysłodawca projektu

W ramach współpracy DIMAQ przekaże szkolenia marketingowe online, dzięki którym przedsiębiorcy będą mogli podnieść swoje umiejętności z digital marketingu w zaciszu swojego domu w myśl hasła przewodniego #WspieramBiznesZDomu.

Wiemy, że wielu z Was musiało odwołać spotkania, meetupy, szkolenia, warsztaty, a nawet duże konferencje lub Wasz udział w konferencjach organizowanych przez innych. Szukacie sposobów dotarcia i komunikowania się z rynkiem, zdobywania klientów, mówienia o swoich rozwiązaniach, produktach czy ideach w czasach turbulencji.
Jako BRIEF od 20 lat, jesteśmy dla Was po to, aby pokazywać najlepsze rozwiązania i ekspertów. Wspólnie inspirujemy innych. Od 2 lat oferujemy możliwość dzielenia się eksperckim contentem za pośrednictwem mikroblogów w ramach strony głównej. Dziś, w tych szczególnych okolicznościach, chcemy Wam zaproponować BEZPŁATNĄ możliwość docierania do klientów za pośrednictwem mikroblogów. Zapraszamy zainteresowanych: redakcja@brief.pl.

Jeśli jesteś Przedsiębiorcą i chcesz wystąpić w Biznes Misji, w której opowiesz o biznesie, a my będziemy szukali dla Ciebie rozwiązań, być może poznasz ludzi, którzy będą chętni Ci pomóc, to zgłoś się poprzez poniższe linki:

Partnerzy Strategiczni: BRIEF.PL, Lideruj.pl, WSB-NLUDIMAQInicjatywa Firm RodzinnychBRAND24

Partner Medialny: Dobry Tygodnik Sądecki 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF