Wypromuj swoją firmę za pomocą skutecznej reklamy zewnętrznej

Jeśli chcesz dotrzeć ze swoją reklamą do szerokiego grona odbiorców bez konieczności ponoszenia wysokich kosztów, zdecyduj się na jej umieszczenie w przestrzeni publicznej. Reklamy zewnętrzne, banery i szyldy to tylko jedne z licznych sposobów na zakomunikowanie lokalizacji Twojego biznesu. Jak jeszcze możesz wykorzystać potencjał reklamy outdoorowej, aby przyciągnąć klientów i zwiększyć rozpoznawalność marki?

Reklama outdoorowa niejedno ma imię

Za pomocą reklamy outdoorowej masz możliwość wypromowania swojego lokalu, konkretnego produktu lub oferowanej usługi. Zadbaj o jej atrakcyjność, jeśli zależy Ci na przyciągnięciu uwagi i dotarciu do jak największego grona odbiorców. Skuteczność reklamy zewnętrznej zależy od wielu czynników, przede wszystkim od jej wielkości, wysokości, lokalizacji. O jej efektywności decydują w dużej mierze bodźce wizualne. Znaczenie ma nawet atrakcyjność otoczenia. Do wyboru masz rozmaite formy reklamy zewnętrznej, co pozwala na dopasowanie odpowiedniego rozwiązania do swoich indywidualnych potrzeb i oczekiwań. Możesz zdecydować się na:

  • kasetony,
  • litery i znaki 3D,
  • szyldy,
  • reklamy i banery wielkoformatowe,
  • neony,
  • potykacze,
  • plakaty,
  • billboardy,
  • citylighty,
  • folie naklejane na witrynach.

Dlaczego warto zainwestować w reklamę zewnętrzną?

Reklama zewnętrzna ma wiele zalet, a jedną z nich jest szeroki zasięg oddziaływania. Pożądany efekt uzyskasz jednak pod warunkiem, że wybierzesz odpowiednią lokalizację. Najlepiej umieścić reklamę w miejscu o dużym natężeniu ruchu, aby mogło zobaczyć ją jak najwięcej osób. Będą mieć z nią styczność ludzi w różnym wieku, odmienni pod względem płci i zainteresowań. Reklama zewnętrzna pozwala dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, wśród których znajdują się potencjalni klienci.

Zaletą reklamy outdoorowej jest jej atrakcyjna forma i jasny przekaz. Możesz liczyć na ogromny wybór ze względu na mnogość dostępnych nośników. Wystarczy zadbać o umiejętne zaprojektowanie reklamy, aby przyciągnąć uwagę, zaintrygować odbiorców i zachęcić do zapoznania się z ofertą. Zadaniem reklamy outdoorowej jest przekazanie konkretnych treści, kluczowych informacji, wskazanie lokalizacji sklepu lub innego rodzaju lokalu stacjonarnego.

Co przemawia za wybraniem reklamy outdoorowej?

W przypadku reklamy zewnętrznej możesz liczyć na ciągły kontakt z odbiorcami. Umieszczona w odpowiednim miejscu zawsze znajduje się w polu widzenia konsumentów. Wystarczający będzie nawet kilkunastosekundowy kontakt z nośnikiem reklamy, aby utrwalić obraz marki/usługi/produktu w pamięci odbiorcy. Jest on bardziej skłonny do wybrania tego, co znajome, budzące zaufanie.

Zaletą reklamy zewnętrznej jest to, że odbiorca ma z nią stały kontakt (znajduje się ona niezmiennie w tym samym miejscu) ze względu na brak możliwości jej wyłączenia lub zmienienia kanału, jak w przypadku reklamy w TV lub internecie. Można wobec tego mówić o powtarzalności kontaktu, gdy ktoś porusza się tą samą trasą każdego dnia, z pewnością w którymś momencie zwróci uwagę na atrakcyjne oznaczenie lokalu lub przekaz marketingowy.

Liczne zalety reklamy outdoorowej

Na korzyść reklamy zewnętrznej przemawiają niskie koszty jej wykonania. Jest to jeden ze skutecznych i relatywnie niedrogich sposobów na wypromowanie swojej marki, produktów, usług. Reklamę zewnętrzną możesz umieścić na różnego typu powierzchniach typu ściana budynku, słup, ogrodzenie, czy wspomniane witryny itd. Jej montaż jest jednorazową inwestycją, która szybko się zwraca i gwarantuje długotrwałe efekty.

Reklamę outdoorową możesz dopasować do każdej okazji. Do jej produkcji wykorzystuje się wytrzymałe materiały, odporne na działanie niekorzystnych czynników atmosferycznych. Korzystając z usług profesjonalnych firm typu GMCREATE, możesz liczyć na wysokiej jakości produkt. Przygotowane kasetony, szyldy, banery wielkoformatowe, folie czy neony doskonale przyciągają uwagę i zwiększają widoczność Twojej marki w przestrzeni publicznej.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF