...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

5 korzyści płynących ze współpracy z drukarnią online

drukarnia online

Druk jest wynalazkiem, który umożliwia szybki przekaz informacji w atrakcyjnej oprawie graficznej. Z tego powodu jest wykorzystywany do tworzenia materiałów reklamowych, informacyjnych, szkoleniowych czy pamiątkowych. Zlecanie projektu i wykonania większych partii wydruków wymaga udziału profesjonalnej drukarni. W szerokiej gamie firm dostępnych na rynku dobrym wyborem może być drukarnia online. Sprawdź, dlaczego warto nawiązać z nią współpracę.

1.    Wygoda i oszczędność czasu

Bez wątpienia jedną z największych zalet korzystania z usług online jest duża wygoda. Zamówienie przez Internet katalogu, wizytówek czy ulotek nie wymaga Twojej obecności w drukarni. Dzięki temu nie tracisz czasu na dojazdy, konsultacje z grafikami i składanie zamówienia. Również odbiór nie wymaga od Ciebie osobistej obecności, gdyż kurier dostarczy wykonane zlecenie pod wskazany adres. Zamówienie możesz złożyć z własnego fotela i domowego czy firmowego komputera. To znaczna oszczędność czasu i wyjątkowy komfort.

2.    Dostęp do oprogramowania

Dobra drukarnia online, taka jak Chroma.pl, stawia przede wszystkim na odpowiednio przygotowaną stronę internetową, która jest podstawowym narzędziem komunikacji z klientem. Dlatego znajdziesz na niej nie tylko przejrzyste i bardzo precyzyjne formularze zamówień, ale też wiele narzędzi dodatkowych. Jednym z nich jest oprogramowanie do projektowania wizytówek, katalogów i innych materiałów.

Nie musisz poszukiwać żadnych dodatkowych narzędzi czy też męczyć się z ogólnodostępnymi programami graficznymi, które stwarzają sporo ograniczeń. Do dyspozycji masz funkcjonalne oprogramowanie, w którym samodzielnie wybierasz tło, czcionki, grafikę i inne elementy, tworząc gotową do zapisania kompozycję. Co ważniejsze, jest ono skonfigurowane tak, że wykonane w nim projekty spełniały kryteria dotyczące technicznych możliwości wykonania wydruku.

3.    Bank zdjęć i wzorników

Kolejną ważną zaletą współpracy z drukarnią online jest dostęp do bazy danych zawierającej szablony, zdjęcia czy wzorniki. Jest to szczególnie ważne przy projektowaniu kalendarzy firmowych czy folderów, w których trzeba umieścić fotografię. Jeśli nie masz możliwości wykonania pięknych profesjonalnych zdjęć krajobrazów, roślin czy architektury, możesz skorzystać z gotowego pakietu. Dzięki temu nie będziesz tracić czasu na przeszukiwanie zewnętrznych banków zdjęć i pieniędzy na wykupowanie licencji na fotografie.

4.    Brak ograniczeń terytorialnych i dostęp przez całą dobę

Osoby prowadzące firmy, organizacje, placówki kulturalne czy społeczne często są bardzo zajęte. Jeśli należysz do tej grupy, trudno oczekiwać, że znajdziesz wolną godzinę czy dwie w czasie pracy drukarni. Zamawiając usługę przez Internet, zauważysz wiele płynących z tego korzyści:

  • zlecenie możesz przygotować samodzielnie o dowolnej, pasującej Ci porze,
  • nie jesteś zobligowany do przestrzegania godzin pracy, gdyż drukarnia online jest dostępna przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, w tym również w święta,
  • projekt wizytówki czy katalogu możesz przygotowywać nawet przez miesiąc – nikt nie oczekuje od Ciebie natychmiastowych decyzji dotyczących pomysłów na grafikę czy kolory,
  • nie musisz ograniczać się jedynie do swojego miasta – drukarnie online są dostępna dla Ciebie w różnych lokalizacjach.

Szczególnie ta ostatnia zaleta jest ważna, gdyż pozwala Ci na wybór takiego wykonawcy materiałów drukowanych, który oferuje najwyższą jakość, najszerszy zakres usług oraz najatrakcyjniejsze ceny.

5.    Atrakcyjne ceny

Drukarnia online jest też dobrym wyborem z uwagi na niższe ceny usług. Oczywiście nie jest to regułą, gdyż każda firma ustala własny cennik uzależniony od stosowanych technik drukarskich, materiałów bazowych czy metod uszlachetniania. Drukarnia online jest jednak tańsza w utrzymaniu, gdyż nie wymaga zatrudniania dodatkowych pracowników czy wynajmowania pomieszczeń biurowych do obsługi klienta. To doskonały sposób na to, aby obniżyć o kilkanaście groszy koszt wydruku jednej wizytówki czy ulotki. Nawet jeśli jest to minimalna kwota, przy zamawianiu większych nakładów możesz sporo zaoszczędzić.


Źródło: chroma.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF