5 kroków do sukcesu e-commerce

  W ciągu ostatnich 7 lat baza polskich e-commerców urosła o ponad 50%. W samym pierwszym kwartale 2021 roku przybyło ponad 3,4 tysiąca nowych e-sklepów. Przy tak dynamicznie rozwijającej się konkurencji, coraz ciężej znaleźć odpowiedź na pytanie „Jakie są dobre praktyki dla stron e-commerce?”. Na szczęście ta odpowiedź została właśnie opublikowana.  E-book „E-commerce na 5. […]

 

W ciągu ostatnich 7 lat baza polskich e-commerców urosła o ponad 50%. W samym pierwszym kwartale 2021 roku przybyło ponad 3,4 tysiąca nowych e-sklepów. Przy tak dynamicznie rozwijającej się konkurencji, coraz ciężej znaleźć odpowiedź na pytanie „Jakie są dobre praktyki dla stron e-commerce?”. Na szczęście ta odpowiedź została właśnie opublikowana. 

E-book „E-commerce na 5. Dobre praktyki na stronach e-sklepów” to e-book powstały w wyniku współpracy firmy cux.io ze znanymi ekspertami marketingu. Kompendium wiedzy o optymalizacji stron i pracy z doświadczeniami użytkowników podzielono na podrozdziały, z których każdy dotyczy innej dziedziny: UX, UI i mapowanie ścieżki klienta, copywriting, SEO, SEM oraz analityka.

5 prostych trików

Każdy z autorów artykułów zamieszczonych w e-booku przedstawił 5 uniwersalnych kroków, których wdrożenie ma potencjał podnoszenia wyników e-sklepu. Każda publikacja opatrzona jest również słowniczkiem tłumaczącym najważniejsze pojęcia.

Chcieliśmy stworzyć uniwersalne kompendium wiedzy dla e-przedsiębiorców, niezależnie od poziomu zaawansowania ich wiedzy i umiejętności , narzędziu analizującym zachowań użytkowników online. – Każdy artykuł skupia się na 5 najważniejszych krokach, wskazówkach i tipach od ekspertów, tak aby serwować konkrety, zamiast kwiecistych opisów. 

Kamila Kotowska, Head of Marketing w cux.io

E-book „E-commerce na 5. Dobre praktyki na stronach e-sklepów” można pobrać za darmo ze strony: https://ebook.cux.io/5-sposobów-na-dobre-praktyki-na-stronach-ecommerce

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF