Arkadiusz Szulc trading directorem w Aegis Media
W ramach realizacji strategii Digitally ahead grupy Aegis Media w Polsce połączone zostały dwie do tej pory oddzielnie funkcjonujące struktury: trade (business) i digital action group (innowacje).Stanowisko trading directora objął Arkadiusz Szulc, który dotychczas pełnił funkcję digital directora.
Pokieruje on zespołem, którego zadaniem jest realizacja strategii tradingowej grupy ze szczególnym naciskiem na inicjowanie we współpracy z mediami innowacyjnych projektów komunikacyjnych realizowanych dla klientów.
Szulc z branżą mediową związany jest od 12 lat. Do grupy Aegis Media trafił w 2005 roku, początkowo do domu mediowego Carat Polska, a od 2007 roku w agencji HypermediaIsobar gdzie m.in. zarządzał działem planowania i zakupu mediów online. Od 2012 roku jako Digital Director w ramach Aegis Media odpowiadał za trading w obszarze mediów digital oraz zarządzał zespołem digital action group (interdyscyplinarny dział innowacji).
– Wierzę, że innowacja w naszej branży powstaje na styku mediów i technologii, dlatego chcemy maksymalnie wykorzystać cały potencjał technologiczny, kreatywny, strategiczny i badawczy, jakim dysponujemy, by we współpracy z naszymi partnerami biznesowymi budować przewagę konkurencyjną dla klientów grupy Aegis Media w Polsce – komentuje Szulc.
Aegis Media planuje również inwestycje w rozwój kompetencji w obszarze sponsoringu, entertainment i praw do transmisji.