Cashap wygrywa warszawską edycję CEE Unlimited

Cashap, polska aplikacja rewolucjonizująca mobilne płatności dla nastolatków, wygrał warszawską edycję CEE Unlimited. W ramach konkursu pitchingowego dla obiecujących lokalnych starupów fintech został uznany za najlepiej prezentujący się młody biznes w naszym kraju.

W ramach wygranej Cashap został zaproszony na The Investors Day 19 w Wiedniu, gdzie weźmie udział w finałowym konkursie wraz z 7 startupami z innych państw regionu i powalczy o 50 000 €. Ponadto podczas wydarzenia twórcy aplikacji będą mieli okazję spotkać się z wiodącymi inwestorami z Europy Środkowo-Wschodniej i krajów niemieckojęzycznych.

Wyróżnienie przyznane nam podczas warszawskiej edycji CEE Unlimited dowodzi unikalnego charakteru naszego rozwiązania dla nastolatków. Jest też potwierdzeniem potencjału biznesowego aplikacji, która jest w pełni skalowalna i gotowa do implementacji na zagraniczne rynki. Liczymy, że efektem spotkania w Wiedniu będzie pozyskanie kolejnej rundy finansowania. – Marta Kaleńska, CEO Cashap

CEE Unlimited jest stosunkowo nowym, europejskim projektem, który dąży do stworzenia ekosystemu międzynarodowej i międzybranżowej współpracy w zakresie budowania przewag konkurencyjnych starego kontynentu. Pierwszą inicjatywą jest cykl spotkań, które ułatwiają kontakty potencjalnych inwestorów z różnych branż z przedstawicielami  najbardziej obiecujących startupów na różnym etapie ich finansowania. Cykl składa się z serii 8 wydarzeń, każde w innych kraju: Bułgarii, Czechach, Chorwacji, Węgrzech, Polsce, Rumunii, Słowenii i Austrii. Na spotkania zapraszani są aniołowie biznesu, fundusze VC i CVC, a także gracze wspierający lokalne środowiska inwestycyjne oraz politycy. Zwieńczeniem projektu jest The Investors Day 19, który zgromadzi ponad 200 inwestorów Europy Środkowo-Wschodniej i krajów niemieckojęzycznych, polityków oraz przedstawicieli wyróżnionych startupów.

W styczniu „Rzeczpospolita” umieściła Cashap w zestawieniu 10 startupów, o których może być głośno w 2019 r. Aplikację tworzą ludzie z bogatym doświadczeniem biznesowym z różnych branż, m.in. finansowej, fintechowej czy telekomunikacyjnej. Udziałowcami spółki są przede wszystkim aniołowie biznesu, m.in. Rafał Tuzimek, Bartek Dobrzyński, Witold Jaworski, Adam Ubertowski czy Dawid Urban. Startup powstał z myślą o nastolatkach między 13. a 17. rokiem życia. Można w niej zbierać i oszczędzać pieniądze na konkretne cele, a także robić zakupy. Płaci się bezpośrednio środkami zebranymi w Cashap – nie trzeba mieć konta bankowego ani karty płatniczej.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF