...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Ekonomiczne wskaźniki kontra emocje, czyli recepta na szczęście według Gallupa. Jon Clifton, dyrektor generalny firmy, wystąpi na Impact’23 w Poznaniu

Jon Clifton, dyrektor generalny jednej z największych firm badawczych na świecie, Gallup, wystąpi na Impact’23 w Poznaniu, gdzie podzieli się swoją opinią na temat niedostrzegania przez pracodawców potrzeb pracowników, co prowadzi do niezadowolenia i frustracji społeczeństwa. Clifton ma na swoim koncie wiele badań i wydanych publikacji, chętnie cytowanych przez największe światowe media.

 

Jon Clifton jest szefem Gallup, jednej z największych firm badawczych na świecie, specjalizującej się w analizie opinii publicznej, trendów społecznych, badań rynkowych i konsultacji biznesowych. Jest ekspertem w zakresie kultury organizacyjnej i zaangażowania pracowników, a także zarządza strategicznymi projektami badawczymi dla różnych sektorów i branż.

Jon Clifton to szanowany publicysta, który pisze na temat różnych aspektów badania opinii publicznej, kultury organizacyjnej, zaangażowania pracowników, przywództwa i innowacji.

Clifton podkreśla, że zaangażowanie pracowników i kultura organizacyjna są kluczem do sukcesu w biznesie. W swoich artykułach zachęca do przyjęcia podejścia opartego na danych w kierowaniu firmą, co może pomóc w zwiększeniu zaangażowania pracowników i poprawie wyników finansowych.

Clifton akcentuje również znaczenie przywództwa w biznesie i społeczeństwie: dobry lider powinien inspirować i motywować ludzi do działania, a także konsekwentnie realizować cele organizacji.

Publicystyka autorstwa Cliftona jest często cytowana przez media na całym świecie, a jego artykuły publikowane są w renomowanych magazynach i portalach branżowych.

Rozgłos przyniosła mu wydana w 2022 roku książka „Blind Spot: The Global Rise of Unhappiness and How Leaders Missed It”, która jest bestsellerem Wall Street Journal.

Książka porusza temat globalnego wzrostu niezadowolenia i frustracji, którego liderzy biznesowi, politycy i inne autorytety nie zauważyli lub zlekceważyli.

Clifton argumentuje, że liderzy często ignorują emocje i potrzeby swoich pracowników, klientów i obywateli, co prowadzi do niezadowolenia i frustracji społeczeństwa. Autor przedstawia wiele dowodów na to, że większość ludzi na świecie odczuwa brak zaangażowania i sensu w swojej pracy, co wpływa negatywnie na ich zdrowie psychiczne i fizyczne oraz na wyniki finansowe firm.

Światowi liderzy nie zauważyli rosnącego pesymizmu i niezadowolenia wśród ludzi niemal w każdym zakątku globu. Każde państwo doświadcza rosnącej frustracji w społeczeństwiepodkreśla Clifton w swojej publikacji.

Clifton zwraca uwagę, że liderzy często polegają na nieodpowiednich wskaźnikach sukcesu, takich jak zysk netto, zamiast brać pod uwagę również poziom zaangażowania pracowników, satysfakcja klientów czy wpływ na społeczeństwo.

Książka „Blind Spot: The Global Rise of Unhappiness and How Leaders Missed It” jest ważnym przesłaniem dla liderów, którzy chcą zrozumieć, jakie czynniki wpływają na zadowolenie i niezadowolenie społeczeństwa, jakie są konsekwencje ignorowania tych potrzeb, oraz jakie działania mogą podjąć, aby poprawić sytuację.

Clifton jest członkiem zarządu firm takich jak Gallup i Young Professionals in Foreign Policy. Zasiadał również w zarządach Meridian International, Streetwise Partners i International Business Advisory Board na University of Nebraska. Ukończył University of Michigan, gdzie zdobył tytuł magistra w dziedzinie międzynarodowych stosunków i dyplomacji. Następnie uzyskał stopień MBA na University of Nebraska-Lincoln. Jest wykładowcą w Instytucie Studiów nad Religią Uniwersytetu Baylor. Otrzymał także tytuł doktora honoris causa na Uniwersytecie Midland.

W dniach 10-11 maja Jon Clifton wystąpi podczas konferencji Impact’23 w Poznaniu.

Najbardziej rozpoznawalni mówcy w kraju i na świecie z Nassimem Talebem i Natalie Portman na czele, 7 scen, ponad 500 speakerów, 23 ścieżek tematycznych, warsztaty dla liderów biznesu i konkurs dla startupów z Polski wspierany przez Sebastiana Kulczyka i Puls Biznesu – to plan na dwa dni Impact’23, najważniejszego w Polsce i tej części Europy kongresu gospodarczo-technologicznego, który w maju 2023 r. odbędzie się w Poznaniu. 10-11 maja 2023 r. Poznań i Wielkopolska jako gospodarze Impact’23 – kongresu o skali i rozmachu bez precedensu – staną się najjaśniejszym punktem na biznesowej, technologicznej, naukowej i politycznej mapie Polski i Europy Środkowo-Wschodniej. Impact może się poszczycić wyjątkowym gronem dotychczasowych prelegentów. W poprzednich edycjach udział wzięli m.in. jeden z najważniejszych współczesnych myślicieli prof. Yuval Harari, była sekretarz stanu USA Hillary Clinton czy prezes YouTube Susan Wojcicki. W styczniu, do grona TOP SPEAKERÓW Impact’23 dołączyła Natalie Portman – laureatka Oscara, aktorka, producentka, autorka bestsellera, matka i aktywistka. W tej ostatniej roli wystąpi w maju w Poznaniu. Rejestracja uczestników jest już otwarta, a liczba biletów ograniczona https://impactcee.com/impact/2023/.

Impact'23