EKSPERCI: Great Resignation – Jak zatrzymać najlepsze talenty i odbudować zaangażowanie pracowników w dzisiejszych czasach
Czym jest zjawisko wielkiej rezygnacji, jak sobie radzić z jego skutkami oraz jak się przed nim bronić? Na te i wiele więcej pytań postarają się odpowiedzieć eksperci w trakcie spotkania już 22 lutego o godzinie 9:00 w Food Town w Fabryce Norblina.
Na drugim już spotkaniu z cyklu Śniadanie społeczności Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie pod dyskusje zostanie poddany temat wielkiej rezygnacji na rynku pracy, jak z nią sobie radzić oraz jakie może nieść za sobą skutki.
Według EY Great Resignation jest jednym z trzech mega trendów (3xG – GIG Economy, Great Resignation, Globalizacja Trendów), które zdominują rynek pracy w 2022 roku.
Groźnie brzmiąca „wielka rezygnacja” to zjawisko, którego początek można było zauważyć w Stanach Zjednoczonych już w pierwszej połowie 2021 roku. Od kwietnia do października z pracy zrezygnowało ponad 27 mln Amerykanów. Rynek europejski nie pozostaje jednak obojętny na duże zmiany w zatrudnieniu, które wywołała pandemia. Badanie firmy doradczej Kincentric z III kwartału 2021 wskazuje, że aż 57% pracowników rozważa zmianę pracy. To 13% więcej niż na początku roku.
Porozmawiamy:
💡 Kto się bardziej powinien bać widocznego na horyzoncie trendu korporacje czy start-upy?
💡 Kto skuteczniej zdobędzie serca (tak, serca!) pracowników?
💡 Jak wygrać walkę o najlepszych na rynku i dlaczego to także wielkie zadanie dla zarządów i liderów?
Na te i wiele więcej tematów wypowiedzą się eksperci:
Tomek Miłosz, założyciel & CEO GIGLIKE
Ponad 22 lata doświadczenia zawodowego w zarządzaniu kapitałem ludzkim (14 tys. EFT), transformacji biznesowej i innowacjach HR w międzynarodowych (29 krajach) firmach z sektora finansowego (GE Money) i usług profesjonalnych (PwC).
Obecnie założyciel i CEO GIGLIKE, platformy biznesowej ułatwiającej firmom efektywną współpracę z GIGerami, czyli freelancerami, B2B, kontraktorami i niezależnymi współpracownikami.
Tomasz Jamroziak, psycholog biznesu, doradca zarządów i właścicieli firm, inspirujący mówca, senior trainer, executive coach.
Wspiera w rozwoju osoby, zespoły i organizacje. Specjalizuje się w rozwijaniu umiejętności przywódczych, strategii, komunikacji, budowaniu zespołów, implementacji wartości i tworzeniu kultury zaangażowania. Jest właścicielem firmy consultingowo-szkoleniowej Otwarte Przestrzenie. Jest wykładowcą Akademii Psychologii Przywództwa w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej i Values, jest współautorem i wykładowca Studium Autorytety.
Dr Anna Kowalska, Dyrektor HR w Columbus Energy S.A.
Od blisko 20 lat zajmuje się obszarem zarządzania zasobami ludzkimi. Karierę zawodową rozpoczynała u czołowego producenta osprzętu elektrycznego Ospel S.A. Następnie przez 15 lat pracowała w Grupie PZU, zajmując się różnymi obszarami HR, m.in. jako HR Business Partner, Dyrektor ds. HR Biznes Partneringu, coach i mentor. Równolegle prowadziła działalność dydaktyczną jako wykładowca studiów podyplomowych w Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej oraz ekspercko angażowała się w działalność stowarzyszeń branżowych jako Przewodnicząca Zespołu ds. Kadr Ubezpieczeniowych przy Polskiej Izbie Ubezpieczeń oraz Członek Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Finansowego.
Jako Dyrektor HR w Columbus Energy kreuje i wdraża nową strategię personalną, odpowiadającą na aktualne potrzeby firmy. Wspiera liderów w budowaniu angażującego przywództwa, a także wzmacnia rozwój kultury organizacyjnej, opartej na kluczowych wartościach firmy.
Agnieszka Ert-Eberdt jest certyfikowanym konsultantem narzędzi psychometrycznych Facet5 oraz DISC D3, certyfikowanym Mentorem i Coachem EMCC Global na poziomie Practitioner, posiada Dyplom Business Coaching Diploma PWC Academy, jest członkiem EMCC Poland.
Pracę w obszarze HR zaczęła w 2003 roku otwierając własną agencję rekrutacyjną. Następnie pracowała jako konsultant HR i asesor w firmie dk Executive Search/dk Human Resources. Od 2012 pracuje w wewnętrznych działach HR w międzynarodowych firmach z sektora b2b. Pracowała jako Dyrektor HR w firmie Lionbridge Poland, gdzie odpowiadała za cały obszar HR w Polsce i na Słowacji. W trakcie swojej kariery zawodowej HR przeprowadziła liczne projekty z zakresu planowania, rozwoju i oceny kompetencji pracowników oraz projekty rozwojowe dla kadry zarządzającej.
Agnieszka posiada praktyczne doświadczenie we wdrażaniu platformy e-learningowej oraz projektowania i wdrażania programów rozwojowych dotyczących Przywództwa, Zarządzania relacji z Klientami, programów on-boardingu nowych pracowników. Zwolenniczka różnorodnych metod szkoleniowo- rozwojowych, z wykorzystaniem nowoczesnych technologii i grywalizacji. Jako szefowa HR była zaangażowana w projekt transformacji kultury organizacyjnej firmy oraz przygotowania i wdrożenia od podstaw strategii rozwoju i szkoleń w spółce. Posiada doświadczenia związane ze zwolnieniami grupowymi i projektami aktywizacji zawodowej pracowników (outplacement). Od 3 lat Agnieszka jest Mentorką w Fundacji Liderek Biznesu, prowadzi własną praktykę coachingową dla liderów z międzynarodowych korporacji. Regularnie publikuje artykuły dotyczące zarządzania i HR na łamach „Personel Plus”. Pracuje projektowo w rolach Interim HR.
Dołącz do społeczności Najbardziej Kreatywnych Ludzi budujących przyszłość biznesu i nawiązuj nowe inspirujące relacje Zapisz się ➡️ WEŹ UDZIAŁ W WYDARZENIU
Liczba miejsc w Food Town jest ograniczona – obowiązuje kolejność zgłoszeń, jeśli chcesz dołączyć do nas online – zaznacz to w formularzu!