Gadzinowski z Brandtube

Jacek Gadzinowski obejmuje funkcję partnera i dyrektora strategii w firmie BrandTube, wchodzącej w skład grupy kapitałowej G7 media.

Gadzinowski, w ramach struktur będzie odpowiadał za budowę sieci partnerskiej, współpracę z vlogerami oraz rozwój i strukturyzację rynku wideo w Polsce. Posiada wieloletnie doświadczenie marketingowe po stronie klienta, agencji reklamowych, konsultanta i twórcy treści wideo.

Gadzinowski zajmował się komunikacją marketingową i PR, e-commerce m.in. w Amica Wronki S.A, w agencji Momentum/McCann Worldwide, sklepie internetowym Agito.pl, PTC Era (dzisiaj T-Mobile), Onet.pl – Play It /grupa ITI i magazynie o grach komputerowych Secret Service, współpracował z portalem internetowym Valhalla.pl i Załoga G. Doradzał zarządowi KKS Lech Poznań w kwestiach działań wizerunkowych w internecie i e-commerce. W ostatnich latach pracował dla szeregu klientów korporacyjnych prowadząc działalność doradczą i konsultingową m.in w branżach: bankowość i finanse, rozrywka, turystyka, sport, handel, elektronika użytkowa.

::

Wywiad z Jackiem Gadzinowskim

Uważamy, że zbawiamy świat

::

– Od sierpnia działamy w poszerzonym składzie. Jacek poszerzył kompetencje zespołu BrandTube dzięki wieloletniemu doświadczeniu marketera oraz twórcy treści – współtworząc tym samym wizję budowy rynku video w Polsce: konsolidacji, rozwoju jakościowego contentu, remedium dla marek i klientów na spadające zasięgi tradycyjnych mediów oraz social media – mówi Inez Białobrzeska, CEO BrandTube. „Dołączenie Gadzinowskiego to nie koniec zmian w BrandTube. Będziemy intensywnie rozwijać naszą ofertę umiejętnie łącząc to czego potrzebują klienci z tym co rzeczywiście chce oglądać konsument – dodaje Białobrzeska.

Prywatnie Jacek Gadzinowski to pasjonat wideo, podróży i sportów ekstremalnych takich jak wakeboarding, kitesurfing czy snowboarding. Miłośnik podróży i aktywnego wypoczynku, które nie tylko z powodzeniem łączy, ale też efektywnie wykorzystuje w pracy zawodowej.

::

O BrandTube

BrandTube to hub wideo-contentowy, tworzący dla marek strategię oparte o angażujące wideo i współprace z twórcami treści w kanale Youtube. Firma działa w ramach 3 filarów, I – hubu contentowego, II – budowania sieci partnerskiej i segmentacji twórców, III – wideo custom publishingu.

Spółka zajmuje się kreowaniem wizerunku marek wykorzystując nowoczesne metody komunikacji za pomocą wideo i kanałów tj. YouTube, Vine, Instagram, kreowaniem historii, która przyciągnie i zatrzyma konsumenta oraz tworzeniem kampanii crossmediowych. Dodatkowo optymalizuje i buduje zasięg kanałów obsługiwanych marek oraz rekomenduje BrandTuberów – czyli twarze dedykowane kampaniom.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF