...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

III edycja Esportowej Ligi Firmowej już tej jesieni!

ELF, czyli Esportowa Liga Firmowa to cykl rozgrywek esportowych przeznaczony dla reprezentantów firm z całego kraju. Skupiający dziesiątki marek projekt promuje innowacyjny teambuilding. Drużyny współpracują, rywalizując w profesjonalnym turnieju w Counter Strike: Global Offensive oraz turnieju FIFA o miano najlepszego zespołu firmowego w Polsce! Udział w Esportowej Lidze Firmowej to szansa na zaprezentowanie marki jako nowoczesnego pracodawcy, idealna okazja do integracji pracowników, ale również okazja do wsparcia charytatywnej idei, jaką jest pomoc podopiecznemu Fundacji Everest.

Eventy online to dziś temat, który nie schodzi z ust organizatorów wydarzeń. Niezależnie od tego, czy tworzone są one z myślą o kliencie indywidualnym, czy biznesowym. W marcu i kwietniu 2020 r. pandemia COVID-19 zmiotła z kalendarzy całej branży eventowej blisko 100% zaplanowanych na ten rok projektów. Tym samym, rozpoczęła się transformacja na nieznaną dotychczas skalę. Organizatorzy, sponsorzy i dostawcy próbowali w jak najkrótszym czasie wprowadzić do swojej oferty rozwiązania, które umożliwiłyby realizację choć części zaplanowanych projektów w sposób wirtualny lub hybrydowy. Niestety, dla większości podmiotów na rynku, konieczność natychmiastowego zaprzyjaźnienia się z nowymi technologiami okazała się niemożliwa.

Organizator ligi – firma Compani, zauważyła że siłą wielu dynamicznie rozwijających się polskich firm są ludzie w wieku 21-35 lat, którzy w zasadzie od najmłodszych lat mają styczność z komputerami, konsolami do gier i związanym z tym, zupełnie nowym sposobem spędzania czasu wolnego. Z drugiej zaś strony, pracodawcy i osoby na stanowiskach kierowniczych zaczęli zauważać, że standardowe metody teambuildingu, spajania zespołów i kreowania atmosfery w pracy na pracowników po prostu nie działają.

W tym aspekcie Compani skupiła się przede wszystkim na doborze odpowiednich pozycji w line-upie gier. Wybrali takie, które stawiają na kluczową dla pracodawców umiejętność: współpracę w zespole – Counter-Strike: Global Offensive, oraz FIFA.

W momencie ogłoszenia w Polsce stanu pandemii, byliśmy gotowi – w ciągu miesiąca zorganizowaliśmy kolejną edycję Esportowej Ligi Firmowej, wychodząc na przeciw niepewnej atmosferze oraz intensywnemu lockdown’owi. Tym samym mamy za sobą już dwie edycje projektu, w którym ponad 600 pracowników z niemal 60 firm rozegrało łącznie 248 esportowych meczów. Każda ze zorganizowanych edycji to dla nas nowe doświadczenie. Niezwykle cenny jest feedback przekazywany nam przez uczestników. Pozwala on doskonalić Ligę i rozwijać ją, dostarczając unikalnych emocji uczestnikom oraz ucząc ich determinacji, pracy w grupie i pokory.

Marcin Mistoń, Production Director, Compani

Trzecia edycja Esportowej Ligi Firmowej odbędzie się już w październiku tego roku, a zapisy trwają. Tym razem przewidzieliśmy 32 miejsca w turnieju Counter-Strike: Global Offensive online oraz 64 miejsca w stacjonarnym turnieju FIFA we Wrocławiu. Uczestnicy powalczą o cenne nagrody rzeczowe, a zwycięskie drużyny symbolicznie przekażą pulę środków finansowych uzyskaną w turnieju na rzecz podopiecznego Fundacji Everest.

Współpraca na styku biznesu i gamingu to na ten moment obszar mocno niezbadany. Statystyk jednak nie da się oszukać: z każdym rokiem pracowników-graczy jest (i będzie) co raz więcej. Jesteśmy przekonani, że Esportowa Liga Firmowa będzie nabierać rozpędu i zostawi ważny ślad na mapie wydarzeń rozrywkowo-integracyjnych.

Zapisy na stronie organizatora.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF