Instagram od 0 do 100 000 followersów
Jak budować zaangażowaną społeczność na Instagramie? Które zdjęcia dodawać na profil, a które na InstaStories? Jak odpowiadać na komentarze obserwujących? Jak często dodawać posty? Na te i na wiele innych pytań uzyskacie odpowiedź oglądając wywiad Piotra Króla z Anną Ratajczak-Piotrowską, współwłaścicielką Beeffective - agencji zajmującej się działaniami w social mediach i marketingiem efektywnościowym.
Autor:
Piotr Król – konsultant e-marketingu, informatyk, przedsiębiorca, certyfikowany specjalista Microsoftu, Cisco oraz project manager. Od ponad 13 lat organizuje szkolenia biznesowe z zakresu zarządzania projektami, informatyczne, nowych technologii oraz marketingu internetowego. Doradza firmom oraz klientom indywidualnym w zakresie efektywnych strategii marketingowych opartych o najnowsze narzędzia dostępne na rynku. W marketingu internetowym stawia na integrację działań online z offline. Pracuje zgodnie z ideą – Powiedz mi, co robisz, a ja znajdę technologię, która ułatwi Ci życie. Rozumie problemy, z jakimi zmagają się współczesne firmy, pomaga im osiągać cele szybciej i efektywniej, korzystając z innowacyjnych sposobów dostępnych na rynku. Wspiera swoich klientów w procesie budowania pozycji i podnoszenia zysków za pomocą growth hackingu, Facebooka, networkingu oraz wideo marketingu. Specjalizuje się w transmisjach na żywo. Zorganizował ponad 640 webinarów dla 20 500 osób w 12 branżach oraz ponad 750 live’ów. Łącznie ponad 1680 h wideo na żywo w internecie (1 520 000 wyświetleń live’ów) jako organizator, producent, reżyser, wsparcie techniczne i marketingowe. Jest twórcą pierwszego na pomorzu Pogotowia Komputerowego oraz pomysłodawcą i organizatorem konferencji Success Man, Success Woman oraz wielu innych.