KIA z mocnym wejściem w świat gamingu

Źródło: Unsplash
266

Wystartowała pierwsza w historii polskiego oddziału KIA kampania w świecie gamingu. Wykorzystując uniwersum jednego z najpopularniejszych symulatorów jazdy – Assetto Corsa – agencja przygotowała premierę nowej wersji modelu Stinger GT. Next Level Agency odpowiada za ideę strategiczną i koncept kreatywny kampanii oraz pełną jej realizację, aktywację konsumencką, komunikację w social mediach.

„Wejdź do gry” – to nazwa nowej, gamingowej kampanii dedykowanej premierze tegorocznej odsłony modelu Stinger GT, dziejącej się w uniwersum Assetto Corsa, jednej z najpopularniejszych gier wyścigowych na świecie. Co warto podkreślić, to pierwsza tego typu akcja w historii marki w Polsce.

Stawiamy na nietuzinkowe formy i innowacyjne rozwiązania w komunikacji. A stanie się częścią jednej z najpopularniejszych gier samochodowych świata i przeprowadzenie za jej pośrednictwem premiery KIA Stinger GT, to początek nowej ery. Nie tylko dla nas, ale wierzymy, że dla całej rodzimej branży motoryzacyjnej .

Grzegorz Leśniczek, Marketing Manager z KIA Motors Polska

W ramach kampanii stworzony został wierny, wirtualny model nowe KIA Stinger GT, który dołączył do stajni samochodów dostępnych w grze. Dzięki temu każdy fan motoryzacji może zasiąść za kółkiem Stingera i sprawdzić go na najbardziej malowniczych i wymagających trasach globu. Ponadto marka zaprosiła użytkowników do udziału w konkursie, gdzie nagrodą główną jest weekend za kierownicą KIA Stinger GT.

Projekt przeniesienia KIA do świata gamingu to przetarcie szlaków dla innych marek, otwartych na poszukiwanie wykraczających poza standardową komunikację dróg dotarcia do konsumentów.

Maciej Boroń, Dyrektor Zarządzający Next Level Agency

Agencja w ramach kampanii odpowiedzialna jest także za stworzenie głównego key visuala, materiałów promocyjnych oraz komunikację w social mediach.

Przy projekcie pracowali także: ESE Europe i Ragnar Simulator (organizacja zawodów, koordynacja Simracerów oraz przygotowanie landing page i video promocyjnego), Interactive Solutions (kreacja display) oraz Havas (zakup mediów).


Źródło: informacja prasowa Next Level Agency 

 

 

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej