Ludzie 50-tki: Maciej Ledzion, endorfina events/WebTalk/Next Level Agency – kim jest i co robi?
Za sukcesem rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie stoją nie tylko organizatorzy i wyróżnieni. Projekt co roku wspiera wspaniała Kapituła, której zadaniem jest opracowywanie systemu zgłoszeń i oceny. Od kilku edycji to właśnie Kapituła decyduje o ostatecznym zestawieniu rankingu i aktywnie uczestniczy w tworzeniu projektu 50 Kreatywnych. W cyklu Ludzie 50-tki chcemy przedstawić Wam nie tylko Laureatów, ale także członków Kapituły i firmy. Zapraszamy do przeczytania pierwszej części rozmowy z Maciejem Ledzionem, współwłaścicielem i członkiem zarządu grupy marketingowej składającej się z trzech agencji: endorfina events, WebTalk oraz Next Lexel Agency.
Czym zajmuje się Twoja firma? Na jakie zapotrzebowania rynku odpowiada? Do kogo kieruje swoją ofertę?
Jestem współwłaścicielem niezależnej grupy komunikacji marketignowej, na którą składają się:
- Agencja digitalowa WebTalk, skoncentrowana na działaniach w sieci, ale realizująca również kampanie w pozostałych mediach (TV, radio, outdoor, itd.). Łączy kompetencje analityczne (strategia i performance) z produkcją wysokiej jakości contentu (wideo, grafika, animacje, współpraca z influencerami czy community management), dzięki czemu tworzy kampanie równie skuteczne, co kreatywne.
- endorfina events – agencja eventowa, której misją jest, by każde wydarzenie, niezależnie czy offline, hybrydowe, czy online opowiadało unikalną historię. W 2021 po raz kolejny endorfina została wyróżniona przez MMP jako jedna z najlepszych agencji eventowych w Polsce.
- Next Level Agency, łącząca świat gamingu, esportu i marketingu. Pracuje dla producentów i wydawców gier z całego świata, ale również dla firm, które funkcjonując w zupełnie innych branżach, chcą promować się wśród graczy. Agencja już w pierwszym roku działalności otrzymała złotą statuetkę Stevie za kampanię KIA Polska.
Portfolio naszych klientów nie koncentruje się na jednej ścisłej grupie, dzięki szerokiemu spektrum działań. Pracujemy zarówno dla firm z branż m.in.: odzieżowej, motoryzacyjnej, FMCG, technologicznej, gamingowej, jak i sektora agro, bankowości, czy kryptowalut.
Z jakiego produktu Twoja firma jest najbardziej dumna?
Tercet naszych firm łączy wspólna cecha – oferujemy działania komunikacyjne odpowiadające na konkretne potrzeby klientów, ale też jesteśmy w stanie dostarczyć wartość dodaną, często wykraczającą poza założenia briefu. Zespół 100 specjalistów oferuje działania bardzo komplementarne. Jesteśmy dumni właśnie z tego, że dzięki połączeniu kompetencji digitalowych, eventowych, oraz gamingowych możemy oferować klientom skuteczne działania marketingowe oparte na najnowszych trendach.
Przeczytaj także:
Ludzie 50-tki: Maciej Ledzion, endorfina events/WebTalk/Next Level Agency – jak wygląda jego praca w Kapitule 50 Kreatywnych?
Maciej Ledzion – współwłaściciel i członek zarządu grupy marketingowej składającej się z trzech agencji: endorfina events (eventy online, hybrydowe oraz offline), WebTalk (full service digital), Next Level Agency (gaming marketing).
Według Media Marketing Polska endorfina piastowała tytuł agencji eventowej roku w latach 2016 i 2017, następnie w 2019 roku tytuł najlepszej agencji eksportującej swoje usługi poza Polskę a w 2021 została wyróżniona jako solidny partner. WebTalk również został doceniony przez MMP jako agencja roku w kategorii social media w 2016, następnie w 2017 i 2018 otrzymał nagrodę za imponujący wzrost. Maciej zainicjował i przeprowadził proces połączenia obu agencji w grupę w 2017 roku. Od końca 2020 współtworzy nową firmę zajmującą się marketingiem w świecie gamingu – Next Level Agency.
Maciej w 2018 roku otrzymał statuetkę MP Power Awards® w kategorii Meeting Planner – agencja eventowa, aktywnie udziela się na rzecz rozwoju branży komunikacji marketingowej w Polsce i za granicą. W ramach SKM SAR był członkiem grupy tworzącej przez 2 lata Białą Księgę Komunikacji Marketingowej – opracowanie zawierające zbiór dobrych praktyk przetargowych we wszystkich kategoriach zakupów marketingowych. Prowadził liczne prelekcje w Polsce i za granicą. Od 2019 roku jest członkiem kapituły plebiscytu „50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie” tworzonego przez Brief.pl, a od 2021 jej przewodniczącym.
Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Uwielbia dobrą architekturę, sport i podróże.