Łukasz Jakóbiak z archiwum #50kreatywnych

Jego marzeniem było pojawienie się na ekranach telewizorów. Kiedy zaś okazało się to niełatwe do zrealizowania, pojawił się na ekranach komputerów. Przedstawiamy Łukasza Jakóbiaka, twórcę internetowego talk-show „20m2 Łukasza”, oraz cyklu „20 wykładów Łukasza”.

 

Jak przyznaje, stroni od skromności. Po tym, jak nie dostał się do żadnej polskiej telewizji, postanowił rozpocząć własny talk-show. W maju 2012 roku zaprosił do swojej kawalerki Natalię Lesz, aby przeprowadzić z nią wywiad, później był Tomasz Jacyków – i tak to się zaczęło. Nie stoi za nim wielkie studio, w kawalerce o powierzchni 20 mkw nagrywa swój program, używając jedynie telefonów komórkowych, bez dodatkowego oświetlenia, bez makijażu…

Rozmowa na 20 mkw

Pewny siebie i zdecydowany. Po jego osiągnięciach można śmiało stwierdzić, że uparcie dąży do wyznaczonego przez siebie celu, spełnia marzenia. W relacjach z osobami publicznymi założył, że nie będzie traktował ich jak gwiazdy, lecz jak znajomych. Zaprasza ich do swojej kawalerki i przy filiżance herbaty rozmawia o życiu, o problemach osobistych, zadaje trudne pytania, pozwala wypowiedzieć się. Patrząc na reakcje widzów, to właśnie przyciąga do talk-show Jakóbiaka – swoboda, jaką gwarantuje gościom.

 

Moc mobilizowania

O swojej pasji, jaką od pewnego czasu jest coaching, opowiada z błyskiem w oku. Mobilizuje słuchaczy swoją postawą, tym, że z niewielką kawalerkę przekształcił w studio nagraniowe, że nie poddał się i postanowił na własną rękę zrealizować swoje plany. Po spotkaniu ze studentami na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie okazało się, że ma moc mobilizowania innych do działania, do podnoszenia na duchu i uświadamiania, że warto robić swoje. Po tym wydarzeniu zrodził się pomysł na kolejny biznes, jakim stały się wykłady motywacyjne pod hasłem „Znajdź siłę”. Początkowo miało ich być tylko 20…

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF