...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Maciej Sikorski obejmuje funkcję dyrektora zarządzającego Cyberwolves

Maciej-Sikorski

Z początkiem roku 2022 Maciej Sikorski obejmuje funkcję nowo utworzonego stanowiska - dyrektora zarządzającego Cyberwolves. Do jego najważniejszych zadań będzie należeć rozwój działalności organizacji oraz pozyskiwanie nowych klientów na polskim i zagranicznym rynku.

Sikorski będzie odpowiadał także za tworzenie i wdrażanie strategii biznesowych najważniejszych produktów Cyberwolves tj. Esport Tour oraz platform związanych z gamingiem i streamingiem, które organizacja zamierza wprowadzić w 2022 r.

Z Maćkiem współpracujemy przy różnych formatach od dłuższego czasu. Dlatego zaproszenie go do stałej współpracy było dla nas naturalnym krokiem w dalszym rozwoju firmy. W nowym roku stoi przed nami sporo wyzwań. Stawiamy bardzo mocno na rozwój swoich produktów i świadczeń, by zaproponować swoim partnerom biznesowym możliwe atrakcyjne platformy do lokowania ich marek i produktów. Maćka doświadczenie będzie w tym obszarze bardzo pomocne.

Aleksandra Chojnowska Co-founder Cyberwolves

Maciej Sikorski posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży marketingowo-reklamowej. Współpracował z największymi markami, współtworząc i komercjalizując wiele projektów z pogranicza sportu i rozrywki. Ostatnio związany z agencją reklamową Brand New Heaven, gdzie pełnił funkcję Head of Business Development, m.in. współtworzyć nowy dział BNH Events.

W okresie 2019-2021 realizował projekty z zakresu gaming marketingu we współpracy z agencjami Gameset oraz Kool Things. W latach 2017–2019 zajmował stanowisko commercial&sales directora w Runmageddonie, gdzie odpowiadał za komercjalizację oferty produktowej organizacji i sprzedaż praw sponsoringowych. Przez trzy lata był senior account managerem w Havas Sports&Entertainment (Havas Media). Realizował projekty m.in. dla takich klientów jak: Grupa adidas, Coca-Cola, Kia, Polpharma, Sony Computer&Entertainment. Wcześniej pracował m.in. w Sport Management Polska, gdzie był odpowiedzialny za realizację projektu sponsoringowego T-Mobile Ekstraklasa.

Bardzo się cieszę, że Ola i Piotr Chojnowscy zaprosili mnie do współpracy. Przed nami sporo pracy, ponieważ cele, jakie wspólnie wyznaczyliśmy na 2022 r. są niezwykle ambitne. Jestem jednak przekonany, że wspólnie z zespołem Cyberwolves jesteśmy w stanie je osiągnąć i pokazać nową jakość na rynku esportowym.

Maciej Sikorski dyrektor zarządzający


Źródło: Cyberwolves 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF