Mastercard włącza się do gry!

Mastercard

Mastercard rozszerzył katalog nagród w programie Bezcenne Chwilę o nową kategorię - gaming. Firma nawiązała współpracę z ikonami e-sportu.

Bezcenne Chwile Mastercard pozwala zarejestrowanym użytkownikom zbierać punkty za każdą przeprowadzoną płatność kartą u dowolnych sprzedawców na terenie Polski. Można je wymieniać na nagrody z różnych obszarów tematycznych. Tradycyjny katalog jest zastąpiony indywidualnymi celami podzielonymi do tej pory na 8 kategorii: film, muzyka, sport, rozrywka, podróże, kulinaria, zakupy i pomaganie. Teraz dołącza do nich dziewiąta kategoria – gaming.

Po zarejestrowaniu karty płatniczej w programie Bezcenne Chwile, użytkownik wybiera cel z danej kategorii, do którego chce dążyć. Do jego realizacji przybliżają go płatności bezgotówkowe, również te wykonane online. Najwięcej punktów zyskuje się podczas transakcji u partnerów handlowych programu, wśród których znajduje się już ponad 80 marek detalicznych z 19 różnych kategorii zakupowych, w tym tak popularne jak Carrefour, Circle K, Decathlon, RTV Euro AGD czy Empik.

Ambasadorami kampanii stali się uznani w środowisku gamingowym Piotr „izak” Skowyrski i Jarosław „pashaBiceps” Jarząbkowski. Wśród nagród pojawiły produkty min. od Logitech G, Microsoft oraz Steelseries. Katalog będzie uzupełniany najnowszym sprzętem od partnerów oraz produktami z autografami ambasadorów – koszulkami drużyny Izako Boars z podpisem Izaka oraz sprzętem od Steelseries z podpisem Pashy.

Kampania została stworzona we współpracy z agencją Fantasyexpo.

 

Adam Daniluk