Masz charakter! Borjomi

166

Marka Borjomi kontynuuje rozwój na płaszczyźnie emocjonalnej, ruszając w 2019 roku z nową kampanią informacyjną, podstawą której jest wyjątkowość i niepowtarzalność każdego z nas.

Każdy czymś się wyróżnia: jedni mają ekstrawaganckie fryzury albo ubierają się u modnego projektanta, inni znają się na wyższej matematyce lub na dachach miasta, a jeszcze inni po prostu potrafią rozśmieszyć innych.  My automatycznie wyróżniamy się z tłumu, ponieważ wiemy, robimy, odczuwamy inaczej, niż powszechnie przyjęto. To wszystko znalazło odbicie w nowej kampanii informacyjnej pod hasłem „Masz charakter”, bo przecież właśnie charakter jest unikalny dla każdego z nas i pozwala poczuć się wyjątkowym.

Mieć charakter – rozwijać swoje zainteresowania, umiejętności, pragnienia, nie zważając na stereotypy i uprzedzenia. ​

– Borjomi to szczególna woda, woda z charakterem, i również naszych konsumentów postrzegamy jako ludzi z charakterem – mówi Tatjana Rudienė, specjalista ds. marketingu IDS Borjomi Europe. – W naszej kampanii informacyjnej propagujemy wartości i pragnienia naszych konsumentów – odnaleźć siebie, pozwolić sobie żyć po swojemu oraz nie bać się pokazać swojego charakteru!

Bycie sobą jest najważniejsze – to założenie nowej kampanii informacyjnej marki. Na jej potrzeby powstała seria video. Filmiki zostały opracowane z uwzględnieniem zainteresowań odbiorców. Wszystkie ilustrują, jak wyraźnie przejawiają się cechy naszego charakteru w różnych sytuacjach życiowych. Chwytliwe wątki wizualne podkreślają, że niepowtarzalność każdego z nas kryje się w szczegółach.

Za działania w internecie, social media oraz PR odpowiedzialna jest agencja Kreatik, która zajęła się również planowaniem i zakupem mediów. W ramach nowej kampanii przewidziane są ponadto letnie eventy.