Naprawa bram garażowych Hörmann. Co trzeba o niej wiedzieć?

Różne zdarzenia losowe przyczyniają się do uszkodzeń nawet najmniej zawodnych sprzętów. Nie inaczej może stać się w przypadku bram garażowych i innych produktów Hörmann. Odpowiedzią na potrzeby klientów jest serwis pogwarancyjny producenta.
Gdzie zgłaszać potrzebę naprawy bramy garażowej Hörmann?
Produkty marki Hörmann można kupić u dziesiątek dystrybutorów z całej Polski. Jako sprzedawcy świadczą również usługę napraw gwarancyjnych takich jak naprawa bram garażowych. Po zakończeniu okresu, w którym klientowi przysługuje darmowy serwis, wiele firm oferuje odpłatną usługę usuwania usterek. Taką możliwość daje też sam producent.
Potrzebę naprawy da się zgłosić na dwa sposoby. Pierwszy to infolinia dostępna pod numerem 618 200 100. Konsultanci Hörmann odbierają telefony przez całą dobę i 7 dni w tygodniu. Osoby, które nie chcą dzwonić, mogą wypełnić formularz dostępny w zakładce „Serwis” na stronie internetowej producenta.
Warto pamiętać, że poprzez infolinię lub formularz przyjmowane są wyłącznie zgłoszenia potrzeby napraw bram garażowych i innych produktów marki Hörmann. Ewentualne reklamacje należy zgłaszać do punktu sprzedaży, w którym dokonano zakupu.
Naprawa bram garażowych Hörmann – niezbędne informacje do podania
Osoby, które zdecydują się na wypełnienie formularza internetowego, powinny podać swoje dane osobowe i kilka informacji o produkcie. Co ważne, zdecydowana większość pól do wypełnienia jest obowiązkowa. Do zgłoszenia awarii potrzebne będą:
- imię i nazwisko;
- opcjonalnie nazwa firmy;
- adres prywatny albo siedziby przedsiębiorstwa;
- dane teleadresowe – telefon oraz e-mail;
- typ produktu i jego numer fabryczny;
- data zakupu;
- krótki opis usterki.
Do zgłoszenia można dołączyć zdjęcia i warto to zrobić. Opis uszkodzenia nie zawsze oddaje to, co rzeczywiście się stało. Co więcej, dzięki fotografiom serwisanci będą mieli pewność, jakie narzędzia i części zamienne przygotować do naprawy.
Nie tylko bramy garażowe. Co jeszcze serwisuje Hörmann?
Serwis pogwarancyjny Hörmann świadczy usługi usuwania usterek w przypadku wielu różnych produktów. Oprócz napraw bram garażowych (segmentowych – frontowych i bocznych HST, uchylnych, rolowanych RollMatic i do garaży zbiorczych) klienci indywidualni i biznesowi mają prawo zgłosić awarię:
- drzwi bocznych do garaży;
- napędów do bram garażowych i wjazdowych;
- napędów PortaMatic do drzwi pokojowych;
- ościeżnic stalowych;
- drewnianych drzwi wejściowych;
- drzwi zewnętrznych z serii Thermo – ThermoSafe, Thermo46, Thermo65 oraz ThermoCarbon.
Zakres usług firmy Hörmann obejmuje również naprawy wyposażenia budynków publicznych takich jak garaże zbiorcze i zakłady przemysłowe. Klienci firmowi mogą zgłaszać awarie:
- segmentowych bram przemysłowych;
- bram szybkobieżnych;
- krat rolowanych;
- przesuwnych bram przeciwpożarowych;
- przesuwnych bram wjazdowych;
- kurtyn paskowych;
- bram wahadłowych;
- bram do hal sportowych;
- ramp przeładunkowych;
- uszczelnień do bram;
- domków przeładunkowych;
- drzwi do budownictwa mieszkaniowego;
- drzwi do budownictwa obiektowego.
Zasady przetwarzania danych osobowych klientów firmy Hörmann
Konieczność podania wielu wrażliwych danych może wzbudzać wątpliwości co do bezpieczeństwa informacji. Warto więc wiedzieć, że dysponuje nimi firma Hörmann Polska sp. z o.o. Osoby, które zdecydują się skorzystać z jej usług, mają możliwość wglądu w przechowywane informacje oraz usunięcia ich.
W trakcie wypełniania formularza należy wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Hörmann nie wymaga udzielania pozwolenia na przesyłanie materiałów marketingowych. Ci, którzy zechcą je otrzymywać, mają prawo do cofnięcia swojej decyzji, ale pozostawienia w bazie firmy pozostałych informacji przekazanych za pośrednictwem infolinii bądź internetowego formularza.