...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Jeszcze bardziej usprawniona analiza mediów: oto najnowsza wersja Neticle Media Intelligence

Neticle słucha opinii klientów i studiuje najskuteczniejsze metody analizy mediów. Wyniki tych badań połączono teraz z jeszcze bardziej efektywnym programowaniem, zaawansowanymi funkcjami i nową szatą graficzną. Firma z dumą prezentuje najnowszą, trzecią wersję popularnego narzędzia Media Intelligence, zaprojektowanego z myślą o potrzebach dużych przedsiębiorstw.

Flagowy produkt Neticle istnieje już od ośmiu lat, ale firma wciąż jest pełna pomysłów odnośnie tego, jak najlepiej służyć klientom rozwiązaniami do analizy tekstu. Zespół Neticle pracował nad dostarczeniem ulepszonych narzędzi do następujących celów:

  • Mniej pracy ręcznej i szybsze podejmowanie decyzji

Użytkownicy Neticle Media Intelligence mogą teraz wyświetlać insighty za pomocą jednego kliknięcia w inteligentnym okienku rozwijania. Mogą zrozumieć wszystkie trendy i elementy odstające świata online i otrzymywać automatyczne powiadomienia o dynamice i zmianach dowolnego rynku.

  • Dopasowanie do potrzeb międzynarodowych firm

Neticle rozróżnia wzmianki pod względem geograficznym, co oznacza, że można osobno sprawdzić reputację firmy w Austrii lub na przykład w Niemczech. Analiza treści jest dostępna w 19 językach z precyzją na poziomie ludzkim, dzięki czemu użytkownicy mogą nadzorować swoją międzynarodową działalność w czasie rzeczywistym.

  • Łatwiejszy eksport i integracja danych

Dzięki Neticle Data API możliwe jest zintegrowanie wskaźników KPI, insightów z mediów społecznościowych i danych konkurencji w systemach wewnętrznych. Użytkownicy mogą nawet tworzyć połączenia danych z wewnętrznymi platformami i pulpitami nawigacyjnymi w czasie rzeczywistym, lub eksportować dane w celu utworzenia własnego raportu w formatach PNG, JPEG, XLSX, CSV lub SVG.

Jak wyglądał proces tworzenia?

Nasi specjaliści ds. Kont otrzymują wiele informacji zwrotnych od klientów, co bardzo nam się podoba. Musieliśmy znaleźć równowagę pomiędzy dodaniem jak największej liczby nowych funkcji i utrzymaniem stabilnie działającego systemu. Uwielbiałem pracować nad rozwojem produktu z naszym zespołem. Niesamowite było zobaczyć, na ile sposobów można rozwiązać dany problem. Wiele się od siebie nauczyliśmy.

Róbert Horváth, dyrektor techniczny Neticle

Po pewnym czasie zespół frontendowy opracował jasny obraz tego, jaki jest ostateczny cel, a wizja ta pomogła podjąć decyzje, które funkcje uwzględnić i jak wdrożyć je w produkt.

Ostateczny produkt jest świetny, jestem bardzo zadowolony z rezultatu! Bardzo się rozwinęliśmy jako zespół, czasami miałem wrażenie, że potrafimy czytać sobie nawzajem w myślach, co widać w naszym kodowaniu.

Ádám Szigeti, programista Frontend Neticle

Inteligentne narzędzie Neticle do analizy mediów i tekstu przeszukuje internet (artykuły, fora, posty w mediach społecznościowych, komentarze) w celu zebrania publicznych wzmianek o dowolnej marce lub produkcie, a następnie analizuje wzmianki za pomocą swojego algorytmu, pracującego niemal z ludzką precyzją. Firma powstała w 2012 roku jest obecna na rynku 18 krajów. Oprócz analizatora mediów, Neticle oferuje klientom również narzędzie ankietowe oraz dwa API.

Więcej informacji o Neticle znajduje się pod tym adresem.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF