Niekonwencjonalne rozwiązanie w komunikacji marketingowej łączące emisję digital audio z reklamą digital display

61

Sieć Digital AUDIOads, będąca częścią MOVIads, wystartowała z niekonwencjonalnym rozwiązaniem: kampaniami remarketingowymi łączącymi placementy audio emitowane na największych radiowych platformach internetowych oraz reklamę digital display.

Pierwsza tego typu kampania została przygotowana latem br. na zlecenie Polsat Media i dotyczyła nowej oferty jednej z największych sieci GSM w Polsce. Jej celem było zwiększenie zainteresowania potencjalnych nabywców smartphonem Samsung Galaxy. Emisja 15-sekundowych spotów audio była jednym z elementów kampanii. Nowością było tu unikalne połączenie przekazu reklamowego w formie spotów digital audio oraz retargetowanej klikalnej planszy digital display.

Grupę docelową stanowili słuchacze, którzy mieli kontakt z reklamą audio i właśnie im wyemitowano spersonalizowaną kampanię display. Dzięki szeroko zakrojonej akcji przekaz reklamowy wyemitowany został przez Sieć Digital AUDIOads ponad 330 tys. razy, a wskaźnik LTR (czyli odsetek wysłuchanych do końca spotów) osiągnął poziom ponad 90%. Emisje realizowano na największych radiowych platformach internetowych: open fm, TOK FM, TUBA FM, RADIOZet, RMF FM oraz na serwisie streamingowym Spotify.

Połączenie reklamy audio w Internecie z nowymi możliwościami docierania do grup docelowych i targetowania powoduje, że jest to stosunkowo nowe podejście do znanych już strategii, stosowanych przez reklamodawców.

Kolejne kampanie zrealizowaliśmy dla reklamodawców z branży retail i obecnie coraz chętniej nasi klienci decydują się na to ciekawe rozwiązanie, będące komplementarnym do tradycyjnej już formy reklamy digital display.

Paulina Kołak, Clients Relations Supervisor w MOVIads

Po wprowadzeniu ograniczeń spowodowanych pandemią w połowie marca konsumpcja Internetu wyraźnie wzrosła. Reklamodawcy coraz większy nacisk zaczęli kłaść na sprzedaż online oraz na reklamę w Internecie, co można zobaczyć po 4,5% wzroście wydatków na reklamę online w marcu, który był najsłabszym miesiącem w tym roku, w stosunku do tego samego okresu w roku ubiegłym¹.

¹ Źródło: Rynek reklamowy w Polsce, Publicis Groupe / Media.


Źródło: Informacja prasowa MOVIads

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej