non-stop Gamertok – pierwszy gamingowy event na polskim TikToku
TikTok w ostatnich miesiącach znacznie zyskuje na popularności i wciąż zaskakuje nowymi formami. Wystartowała kampania skierowana do graczy.
3 czerwca w ramach kampanii na TikToku pojawiło się 10 influencerów gamingowych, znanych z Twitcha czy Youtube’a, w tym 7 twórców z sieci Gameset (grupa LTTM), którzy przez 10 godzin prowadzili transmisje live na TikToku. Był to pierwszy na TikTok Polska live o tematyce gamingowej, w którym wzieli udział topowi influencerzy związani z grami. Sam live poza organicznym zasięgiem promowany był w sekcji TikTok Discovery. Za współtworzenie koncepcji oraz koordynację influencerów odpowiada m.in. agencja gaming marketingu Gameset (grupa LTTM).
TikTok w Polsce jak i na całym świecie to jedna z najpopularniejszych platform social media i najchętniej pobierana aplikacja na świecie. Analogicznie gaming jest fenomenem kulturowym, który spotyka się z coraz większym zainteresowaniem. Treści o tematyce growej są bardzo chętnie konsumowane przez polskich użytkowników zarówno w formie video jak i streamów.
Piotr Bombol, partner zarządzający Gameset
TikTok w Polsce odpowiada na potrzeby swoich użytkowników oraz wychodzi z inicjatywą do influencerów tej kategorii. Twórcy gamingowi coraz częściej zakładają konta na TikToku i szybko zdobywają tam popularność, biorąc udział w kreatywnych challenge’ach.
TikTok trafia do coraz większej ilości graczy na całym świecie. Filmy z tagiem #gamer mają już ponad 8 miliardów odsłon, a sam hashtag #ulubionagra zgromadził w samym czerwcu już ponad 4.4 miliardy wyświetleń.