eKonsument – co Polacy robią w sieci?

109

3 czerwca miało miejsce kolejne spotkanie z cyklu Brand Survival Kit, organizowane przez Dentsu Aegis Network Polska wraz z Shortlist Consulting pod patronatem redakcji Business Insider i Brief. Webinarium odbyło się pod hasłem „eKonsument – co polacy robią w sieci?”.

Gospodarzem spotkania była Małgorzata Niska, Digital Development Director, która moderowała wydarzenie i sprawowała nad nim opiekę. Wśród ekspertów, którzy tego dnia mieli swoje prelekcje wystąpili: Paulina Gadowska, Senior Research Analyst w Dentsu Data Services, Maksymilian Malicki, Global Brand Manager w Bolt, Monika Czaplicka, CEO Wobuzz, Michał Protasiuk, Research Manager CEE w Google, Karol Karpiński, Client Solutions Manager w Facebook oraz Weronika Szczepanik, Senior Project Manager w Dentsu. Prelegenci pochylili się nad o tym co przyciąga dzisiejszego konsumenta i jak marki w odważny i niesztampowy sposób walczą o jego atencję.

Rok 2020 upewnia nas w przekonaniu, że mobile jest przestrzenią, w której warto być – niezależnie czy kryzys gospodarczy minie czy nastąpi kolejna jego fala – ważne jest, by wkroczyć do wirtualnej rzeczywistości ze swoim produktem czy usługą i w tej przestrzeni zawalczyć o uwagę konsumenta. Tendencje zakupowe czy codzienne nawyki na przestrzeni ostatnich 3 miesięcy uległy znaczącej zmianie. Szukamy porad, oglądamy tutoriale, zwiedzamy wystawy, częściej korzystamy z dostaw, poruszamy się bezpieczniejszymi środkami transportu jak np. miejskimi hulajnogami. Sam produkt jednak nie stanowi istoty sukcesu, bo podobnych do siebie usług jest całe mnóstwo. Liczy się idea, to jakie wartości prezentuje marka go oferująca. Trzeba pamiętać, że zarówno po stronie usługodawcy jak i konsumenta stoją ludzie. To czas na wsłuchanie się w społeczne potrzeby i odpowiednie zaadresowanie komunikatu, tak by skupił on całą uwagę odbiorcy i spowodował, że przestanie on scrollować, szukać i nieustająco przeglądać.

Dziś jest ten moment, w którym powinniśmy zmienić dotychczasową strategię i wyjść ze strefy bezpiecznego komfortu. Mieć pomysł, ofertę i wdrożyć ją nieszablonowo. Klasyczny marketing wydaje się nie mieć racji bytu.

50 haslo 1

Źródło: Informacja prasowa Dentsu Aegis Network Polska Sp. z o.o.

Komentarze
Ładowanie...