Spektakularny sukces polskich kampanii reklamowych na europejskiej arenie

141

Aż 10 statuetek zdobyły polskie kampanie w prestiżowych konkursach MIXX Awards Europe i Research Awards 2020, organizowanych przez IAB Europe. Co roku spośród kilkuset kampanii z całej Europy, międzynarodowe jury nagradza te najbardziej efektywne, inspirujące i skuteczne. W tym roku innowacyjność i kreatywność Polaków zdobyły szczególne uznanie na forum europejskiej branży reklamowej.

Po owocnej dla polskich agencji edycji z 2019 roku, z przyjemnością poznaliśmy listę tegorocznych zwycięzców, którzy nie tylko wykorzystują najskuteczniejsze działania digital marketingowe, ale także edukują i inspirują poprzez prezentację nowych rozwiązań i trendów.

Nagrodzone polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem kanału digital to:

  1. Kategoria Branded Content (MIXX Awards Europe 2020)
    ZŁOTO: Kampania “Jak TO Robić?” / “How to do IT?” zrealizowana przez Abstra dla Durex / Reckitt Benckiser (kampania nagrodzona również polskimi statuetkami IAB MIXX Awards 2019 w kategoriach BEST IN SHOW, CONTENT MARKETING oraz ONLINE MARKETING WITH INFLUENCER)
    BRĄZ: Kampania „OLX for International Women’s Day” zrealizowana przez 180heartbeats + JUNG v MATT dla OLX Poland
  2. Kategoria Effective Use of Data (MIXX Awards Europe 2020)
    SREBRO: Kampania Mobile Proximity Marketing for BP zrealizowana przez Mindshare Poland dla BP (kampania wyróżniona również polskimi statuetkami IAB MIXX Awards 2019 w kategorii OFFLINE DIGITIZING)
  3. Kategoria Games & E-Sports (MIXX Awards Europe 2020)
    SREBRO: Kampania „An unexpected return to the studio” zrealizowana przez MediaCom Warsaw/Fantasyexpo dla Old Spice / Procter & Gamble
  4. Kategoria Non-Profit / Corporate Social Responsibility (MIXX Awards Europe 2020)
    SREBRO: Kampania „Bitwa o Neta” zrealizowana przez Artegence dla PKO Bank Polski
    BRĄZ: Kampania „OLX for International Women’s Day” zrealizowana przez 180heartbeats + JUNG v MATT dla OLX Poland
  5. Kategoria Social Media (MIXX Awards Europe 2020)
    SREBRO: Kampania „Bitwa o Neta” zrealizowana przez Artegence dla PKO Bank Polski
  6. Kategoria Video Advertising (MIXX Awards Europe 2020)
    SREBRO: Kampania Citi Simplicity Card – YouTube Director’s Mix zrealizowana przez Feno dla Citi Handlowy
  7. Kategoria Search Advertising (MIXX Awards Europe 2020)
    BRĄZ: KampaniaSearch and beyond. Profitable growth of the market leader zrealizowana dla Vola.ro przez Adequate
  8. Kategoria Audience Measurement (Research Awards 2020)
    SREBRO: Gemius i PBI (Polskie Badania Internetu) za koncepcję jednoźródłowego pomiaru cross-mediowego

Wszystkim zwycięzcom serdecznie gratulujemy. Tegoroczna edycja MIXX Awards Europe i Research Awards 2020 to ogromny sukces polskiej branży reklamy digital, która z roku na rok jest coraz liczniej obsypywana prestiżowymi nagrodami w międzynarodowych konkursach. W tym roku co piąta statuetka trafiła w ręce Polaków – to historyczny sukces, którego wkład w budowanie reputacji kreatywnej Polski na świecie jest nie do przeceniania. Polski rynek reklamy digital jest nie tylko jednym w najbardziej perspektywicznych w Europie, ale również wyróżnia się światowym poziomem.

50 haslo 1

Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska

Pełna lista zwycięzców MIXX Awards Europe i Research Awards 2020 dostępna jest na stronie IAB Europe.
Obecnie trwają zgłoszenia do 14. polskiej edycji konkursu IAB MIXX Awards na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem kanału digital, który wyłania projekty łączące kreatywność i efektywność. Zgłoszenia w 16 kategoriach konkursowych można przesyłać do 10 czerwca 2020. Organizatorem konkursu jest IAB Polska.

Kampanie reklamowe mogą zgłosić zarówno agencje reklamowe, domy mediowe, przedstawiciele mediów oraz reklamodawcy, niezależnie od wielkości czy budżetu wydanego na projekt. Jedynym warunkiem wzięcia udziału w nim jest zrealizowanie projektu wykorzystującego co najmniej jeden kanał digital.

IAB MIXX Awards to jedyny w naszym kraju konkurs, w którym kampanie reklamowe oceniane są jako całość – jury analizuje zgłoszone w poszczególnych kategoriach projekty, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI. Jury ocenia nie budżet, ale umiejętne połączenie konceptu kreatywnego z przełożeniem kampanii na adekwatne efekty. Zwycięskie projekty to te, które najefektywniej zachęcają do interakcji z marką, prezentują najskuteczniejsze rozwiązania w reklamie cyfrowej, a jednocześnie inspirują i wskazują kierunki rozwoju branży.

Polska edycja tego międzynarodowego konkursu odbywa się od 2007 roku. To druga, po belgijskiej, najstarsza edycja MIXX Awards w Europie. Konkurs po raz pierwszy został zorganizowany w 2005 roku przez amerykański oddział IAB.

Więcej informacji: www.mixx-awards.pl.


Źródło: Informacja prasowa Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

Komentarze
Ładowanie...