oLIVE media wzbogaca portfolio o AIP Seed, fundusz inwestujący w innowacyjne start-upy
AIP Seed, fundusz inwestycyjny specjalizujący się w finansowaniu start-upów na wczesnym etapie rozwoju, dołącza do grona klientów agencji oLIVE media. Agencja odpowiada za doradztwo komunikacyjne oraz działania z zakresu public relations, mające na celu zwiększenie widoczności funduszu w mediach oraz wspieranie jego działalności w branży start-upowej.
AIP Seed to fundusz pre-seed, który wspiera ambitnych przedsiębiorców, oferując im nie tylko kapitał, ale również strategiczny mentoring oraz dostęp do sieci kontaktów. CEO organizacji jest Dariusz Żuk, twórca Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości (AIP), obecny na polskiej scenie start-upowiej od 20 lat. AIP Seed skupia się na wsparciu start-upów dostarczających innowacyjne narzędzia oparte na sztucznej inteligencji. Dodatkowym celem jest wsparcie Polaków i polskiej diaspory w osiąganiu sukcesów na globalnych rynkach.
W ramach współpracy oLIVE media będzie świadczyć szeroki zakres usług PR, w tym opracowywanie i dystrybucję komunikatów prasowych, pozycjonowanie eksperckie w mediach, nawiązywanie relacji z dziennikarzami, prowadzenie biura prasowego funduszu oraz prowadzenie konta AIP Seed na LinkedInie. Celem działań jest budowanie wizerunku AIP Seed jako kluczowego gracza w sektorze inwestycji w innowacyjne przedsięwzięcia w początkowej fazie ich rozwoju.
Z ramienia oLIVE media za działania dla AIP Seed odpowiadają Maciej Deja – senior PR specjalista oraz junior PR specjalistka Natalia Głatki.
oLIVE media to butikowa agencja digital, social media i public relations, która powstała z zamiłowania do sztuki komunikowania i rozwijających się nowych mediów. Nad strategiami pracujemy holistycznie. Firma to dla nas nie tylko jej historia, wartości, produkty i usługi czy wizja rozwoju. To przede wszystkim ludzie, którzy ją tworzą. Tylko kompleksowe prowadzenie działań w tych obszarach, pozwala na strategiczne komunikowanie oraz realizację celów wizerunkowych i biznesowych firmy.