Polscy jurorzy w konkursie Cannes Lions 2017
Dwójka przedstawicieli polskiej branży komunikacji marketingowej będzie zasiadać w jury tegorocznego konkursu Cannes Lions. Ich sylwetki oraz funkcje w jury konkursu przedstawiamy poniżej.
Piotr Jaworowski, Creative Director w Agencji Syzygy
będzie oceniał prace w kategorii Digital Craft
Patrycja Lukjanow, Associate Creative Director w Satchi & Satchi
weźmie udział w obradach Promo & Activation Lion.
Tegoroczny Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions odbędzie się w dniach 17-24 czerwca 2017 r. w Palais des Festivals, Cannes, we Francji. Festiwal Cannes Lions to najbardziej prestiżowy konkurs w branży marketingowej, uznawany globalnie jako prawdziwe święto kreatywności i miejsce spotkań reklamodawców oraz ekspertów komunikacji marketingowej. Rozdawane w konkursie statuetki Lwa są potwierdzeniem najwyższej klasy kreatywności i profesjonalizmu w komunikacji marketingowej, a jurorzy konkursu wybierani są spośród ekspertów, posiadających potwierdzone kwalifikacje i doświadczenie. Rygor procesu i kryteria wybierania zwycięskich prac nie ma sobie równych w branży. Do konkursu co roku zgłaszane jest ponad 35 500 prac z całego świata. Więcej o konkursie i festiwalu na: www.canneslions.com.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR jest oficjalnym przedstawicielem Cannes Lions w Polsce.
::