Polska Liga Esportowa przedstawia raport za 2022 rok

Polska Liga Esportowa zaprezentowała raport roczny, czyli zestawienie podsumowujące działalność PLE na przestrzeni ostatnich dwunastu miesięcy. Rok 2022 nie był łatwy chyba dla żadnej firmy, ale mimo niesprzyjających okoliczności PLE udało się wygenerować dobre wyniki pod względem produktów, partnerów i komunikacji.

 

Polska Liga Esportowa jest jednym z pierwszy podmiotów na rynku, nie tylko w branży esportowej, który opublikował raport z działalności za 2022 rok. PLE przede wszystkim tworzyło rozgrywki w 7 tytułach, odnotowując 172 dni transmisyjne. To przełożyło się na wyprodukowanie 277 materiałów wideo na 17 platformach komunikacyjnych i prawie 18,5 MLN zasięgu w social mediach.

W aspekcie produktów Polska Liga Esportowa przemodelowała flagowy projekt, czyli PGE Dywizję Mistrzowską, rozwinęła współpracę z Riot Games tworząc ekosystem VALORANT w Europie Środkowo-Wschodniej i wprowadziła na rynek nowatorskie, ogólnopolskie rozgrywki dla amatorów – PLE: Nowy Poziom. Rok 2022 był też początkiem współpracy m.in. z Polskim Związkiem Żeglarskim, PKN Orlen i Fortuna 1 Ligą.

Polska Liga Esportowa nie tylko pod kątem produktowym zwiększyła paletę swoich działań. W 2022 roku współpracowała z 28 klientami tworząc ciekawe i angażujące treści. Podpisała też m.in. trzyletnie przedłużenie współpracy z firmą PGE, wspólnie z którą tworzy m.in. PGE Superpuchar PLE.

 

Miniony rok był dla Polskiej Ligi Esportowej czasem wymagającej pracy i za to chciałbym podziękować mojemu zespołowi. Rozwijamy się o nowe kompetencje i nowych pracowników, aby tworzyć produkty esportowe na najwyższym poziomie – mówi Paweł Kowalczyk, CEO Polskiej Ligi Esportowej.

Te i inne działania opisane w raporcie pokazują, że Polska Liga Esportowa dynamicznie się rozwija. Zachęcamy do przeczytania raportu, w którym PLE szeroko komunikuje zakres działań na przestrzeni ubiegłego roku.

Raport dostępny na stronie Polskiej Ligi Esportowej -> bit.ly/raport2022ple

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF