...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Rafał Drzewiecki, dyrektor marketingu, TikTok i jego #BriefNa2023

Ostatni rok to duża zmiana – coraz więcej marek i firm postrzega platformę TikTok, jako dobre miejsce do komunikowania się z najmłodszą grupą konsumentów

Na przełomie 2022 i 2023 rozmawiam z ekspertami z różnych dziedzin związanych z biznesem, z marketingiem, z komunikacją marketingową…

Rafał Drzewiecki, dyrektor marketingu w platformie internetowej TikTok.

● TikTok to platforma postrzegana do tej pory jako medium społecznościowe, dedykowane przede wszystkim ludziom młodym i bardzo młodym.

● Ostatni rok to duża zmiana – coraz więcej marek i firm postrzega tę platformę jako dobre miejsce do komunikowania się z najmłodszą grupą konsumentów.

● Misją TikToka jest inspirować kreatywność i sprawiać radość! To platforma rozrywkowa.

● Z badań które przeprowadziliśmy z agencją Kantar wynika, że tym co kieruje naszych użytkowników do naszej platformy jest potrzeba rozrywki.

● W komunikacji – nie tylko w komunikacji marketingowej – od zawsze obowiązuje zasada skrótowości, czyli krótko i na temat. TikTok wpisuje się w ten model tyn bardziej, że jest on również bardzo bliski najmłodszym generacjom.

● TikTok jest, coraz bardziej powszechnym medium, które w krótkiej formie zajawia bardzo poważne i ważne treści, które zainteresowana osoba może znaleźć w innych źródłach.

● Użytkownicy tiktoka są bardzo uczuleni na uczciwość marek i ich stosunek do ekologii i wszystkich trendów związanych ze zrównoważonym rozwojem biznesu.

● W 2023 będziemy chcieli zbudować duże i ścisłe partnerstwa tiktoka z dużymi i największymi klientami biznesowymi.

Grzegorz Kiszluk