Polski projekt nagrodzony Impact Award


Warning: A non-numeric value encountered in /home/klient.dhosting.pl/adpress/brief.pl/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 212

Warning: A non-numeric value encountered in /home/klient.dhosting.pl/adpress/brief.pl/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 213
1 147

Prowadzony od 2002 r. program Tesco dla Szkół został uhonorowany przez ekspertów League of American Communications Professional główną nagrodą Impact Award w kategorii Best community relations program. Tesco Polska to pierwszy od kilku lat rodzimy laureat Impact Awards.

W gronie tegorocznych laureatów LACP Impact Awards, wśród firm nagrodzonych przez specjalistów w dziedzinie komunikacji, znalazły się m.in. Applebee’s, Coca-Cola HBC Romania, Cisco Systems i Wells Fargo.

Projekt jest realizowany wspólnie z agencją Garden of Words. Dotychczas dzięki programowi ponad 11 tys. szkół zyskało nowoczesny sprzęt dydaktyczny o wartości 13 mln zł.

Program Tesco dla Szkół

Advertisement