...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Razer przedstawia gamingowy wentylator z oświetleniem RGB dla smartfonów

Największa marka produkująca akcesoria komputerowe- Razer wypuściła kolorowy, gamingowy cooler dla smartfonów. Nowy produkt celuje bezpośrednio w mobilny gaming, który w ostatnim czasie staje się drugą potęgą w dziedzinie wirtualnej rozrywki.

Razer Phone Cooler Chroma — to bardzo smukły i cichy wentylator, stworzony z myślą o mobilnym gamingu. Sprzęt dostępny jest w dwóch wariantach. Pierwszy wykorzystuje technologię MagSafe i jest kompatybilny wyłącznie z dwoma modelami iPhonów: 12 i 13. Drugi posiada specjalnie zaprojektowany zacisk, który pozwala na umieszczenie wentylatora na plecach starszych modeli marki Apple, oraz wszystkich smartfonów z systemem operacyjnym Android.

 

Oczywiście nie zabrakło także oświetlenia RGB, które kontrolowane jest za pośrednictwem funkcji Bluetooth. Głównym ośrodkiem urządzenia, jest 7-ramienny wentylator, generujący hałas do około 30 dB. Całość zasilana jest wbudowaną bateria. Jednak aby móc w pełni korzystać z technologi MagSafe i mocy sprzętu, konieczne może być zasilanie za pośrednictwem przewodu USB-C.

Wspomniany wentylator gamingowy Razera trafił już do sprzedaży. Obydwie wersje dostępne są w europejskich sklepach w kwocie 69,99 euro (322 złote). Jednak należy zadać sobie pytanie, czy ktokolwiek potrzebuje tak drogiego gadżetu? Odpowiedź brzmi — tak. Marka Razer słynie z dopracowanych i stylowych produktów, które dla gracza oznaczają jedno — prestiż. Nie istotne jest to, ile kosztuje dany produkt firmy, ważne jest, aby stał się nieodzownym  ,, klejnotem koronnym”  jego gaming roomu, nawet jeśli to będzie gamingowy wentylator na telefon.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF