...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Agencja Zbigniewa Bońka połączy się z gigantem

Zbigniew Boniek

Arskom Sport Brokers połączy się z agencją Ganador. Właściciele wierzą, że stworzą w ten sposób największą agencję marketingu sportowego w Polsce!

Arskom Sport Brokers działa na rynku od ponad 10 lat. W dorobku ma projekty przede wszystkim dla firm i marek sponsorujących sport. Z jej usług korzystali m.in. Jerzy Dudek, Wilfredo Leon, czy też twórcy internetowi tj. Kanał Sportowy i Footroll. Start agencji Ganador ogłoszono pod koniec października. Jej udziałowcami są Zbigniew Boniek (były prezes PZPN) i byli menedżerowie PZPN – Maciej Sawicki i Agnieszka Prachniak. Jej klienci to głównie dziennikarze sportowi: Tomasz Smokowski, Mateusz Borek, Krzysztof Stanowski (wszyscy są związani z Kanałem Sportowym), Sebastian Mila (były piłkarz, współpracujący z TVP Sport).

Arskom po fuzji z Ganadorem do końca roku ma osiągnąć ok. 10 mln zł przychodów i ponad 1 mln zł zysku. Plany na 2022 to zysk niemniejszy niż 3,5 mln zł. Po fuzji agencja będzie działać pod marką Arskom. Firmy podzielą udziały na pół.

W zarządzie nowej firmy prezesem zostanie Rafał Romaniuk, członkinią Agnieszka Prachniak, natomiast członkami rady nadzorczej będą Wojciech Szaniawski i Maciej Sawicki.

Po połączeniu będziemy największą agencją marketingu sportowego w Polsce i będzie bardzo trudno z nami rywalizować. Mieliśmy dwie możliwości: albo będziemy współpracować, albo ostro konkurować. Uznaliśmy, że rywalizacja ściągnęłaby za dużo naszej energii do wewnątrz, a na rynku jest tyle do zrobienia, że wolimy współpracować

Rafał Romaniuk, prezes Arskom


źródło: wirtualnemedia.pl

 

Adam Daniluk