...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Razer przeznaczy do 50 mln USD na wsparcie partnerów biznesowych

Razer

Firma Razer, wiodąca na świecie globalna marka lifestylowa dla graczy, już dziś zobowiązuje się wspierać swoich partnerów biznesowych, zarówno obecnych, jak i przyszłych, przez okres spowolnienia gospodarczego, będącego wynikiem walki z koronawirusem COVID-19.

To kolejny przykład, gdzie branża gamingu i esportu wykazuje się niezwykle szybką reakcja i elastycznością w obliczu panującej pandemii. Wyprzedzając przyszłe wydarzenia, Razer już teraz deklaruje pomoc dla swoich partnerów biznesowych. To niezwykły przykład zwinnego działania, niezwykle pożądanego w biznesie.

COVID-19 już teraz poważnie wpływa na globalną gospodarkę i na wszystkich niezależnie od środowiska, z którego pochodzą. Uważamy, że najlepszym sposobem, aby zrobić wszystko, co w naszej mocy w trakcie tej walki jest wspieranie naszych partnerów biznesowych z wykorzystaniem naszego ekosystemu.

Min-Liang Tan, współzałożyciel firmy Razer

Dzięki swojemu wyjątkowemu ekosystemowi firma Razer wykorzysta Razer Gold, Razer Fintech i zVentures, aby wzmocnić pozycję partnerów biznesowych i pomóc im radzić sobie z negatywnymi skutkami COVID-19. Razer pomoże swoim partnerom poprzez przedpłaty, rabaty gotówkowe, specjalne stawki i skrócone okresy rozliczeniowe z 30 do 15 dni. Razer zbada również potencjalne możliwości inwestycyjne poprzez swoje kanały i wśród partnerów.

Działaniom podjęte przez firmę, mają zapewnić partnerom biznesowym możliwość utrzymania silnej pozycji rynkowej w trakcie walki ze skutkami COVID-19.

Razer Polska od wielu lat prowadzi aktywne działania wspierające polski esport. 20 lutego 2020 roku zostali partnerem wiodącej organizacji esportowej – AGO Esports.

Redaktor Prowadzący sekcji Brief Esports. Business Consultant z ponad 15 letnim doświadczeniem w branży esportu i gamingu. Organizator ponad 20 esportowych wydarzeń i turniejów dla profesjonalistów i amatorów. Pracował z najważniejszymi organizacjami esportowymi w Polsce takimi jak Pride, Team Kinguin, AGO Esports, czy Illuminar Gaming jako manager drużyny, dyrektor ds. esportu i dyrektor ds. rozwoju. Doświadczenie biznesowe zdobywał m.in. w McKinsey & Company. Regularny mówca na konferencjach poświęconych tematyce gamingu i esportu w Polsce. Doradca Esports Associations w temacie Narodowej Drużyny Esportu i strategii rozwoju esportu w Polsce.

Jarosław Śmietana