Firma Razer, wiodąca na świecie globalna marka lifestylowa dla graczy, już dziś zobowiązuje się wspierać swoich partnerów biznesowych, zarówno obecnych, jak i przyszłych, przez okres spowolnienia gospodarczego, będącego wynikiem walki z koronawirusem COVID-19.
To kolejny przykład, gdzie branża gamingu i esportu wykazuje się niezwykle szybką reakcja i elastycznością w obliczu panującej pandemii. Wyprzedzając przyszłe wydarzenia, Razer już teraz deklaruje pomoc dla swoich partnerów biznesowych. To niezwykły przykład zwinnego działania, niezwykle pożądanego w biznesie.
COVID-19 już teraz poważnie wpływa na globalną gospodarkę i na wszystkich niezależnie od środowiska, z którego pochodzą. Uważamy, że najlepszym sposobem, aby zrobić wszystko, co w naszej mocy w trakcie tej walki jest wspieranie naszych partnerów biznesowych z wykorzystaniem naszego ekosystemu.
Min-Liang Tan, współzałożyciel firmy Razer
Dzięki swojemu wyjątkowemu ekosystemowi firma Razer wykorzysta Razer Gold, Razer Fintech i zVentures, aby wzmocnić pozycję partnerów biznesowych i pomóc im radzić sobie z negatywnymi skutkami COVID-19. Razer pomoże swoim partnerom poprzez przedpłaty, rabaty gotówkowe, specjalne stawki i skrócone okresy rozliczeniowe z 30 do 15 dni. Razer zbada również potencjalne możliwości inwestycyjne poprzez swoje kanały i wśród partnerów.
Działaniom podjęte przez firmę, mają zapewnić partnerom biznesowym możliwość utrzymania silnej pozycji rynkowej w trakcie walki ze skutkami COVID-19.
Razer Polska od wielu lat prowadzi aktywne działania wspierające polski esport. 20 lutego 2020 roku zostali partnerem wiodącej organizacji esportowej – AGO Esports.