Robert Burneika zaangażuje się w projekty gamingowe i esportowe
Robert Burneika, znany jako Hardkorowy Koksu dołącza do grona osób prowadzonych przez agencję gamingową Fantasyexpo.
Do portfolio gwiazd stale współpracujących z Fantasyexpo dołącza Robert Burneika, znany także jako Hardkorowy Koksu. Burneika to były kulturysta, zawodnik MMA a przede wszystkim osobowość medialna. Od 10 lat regularnie tworzy materiały na swój kanał YouTube a w TVN Turbo prowadził swój autorski program – Nie ma lipy. Fantasyexpo będzie odpowiedzialne za zarządzanie nowymi współpracami Roberta Burneiki, a także pomoże w Jego dalszym rozwoju.
W zeszłym roku Fantasyexpo wykonało pewnego rodzaju eksperyment i do współpracy zaprosiło Karola Paciorka oraz Włodka Markowicza, kojarzonych z kanałów Lekko Stronniczy oraz Imponderabilia. Ten związek zaowocował wieloma udanymi projektami, zarówno pod względem prowadzonych kampanii oraz pomocy w organizowaniu gości najwyższego szczebla jak Andrzej Duda czy Popek. Ponadto z powodzeniem Karol Paciorek prowadzi serię podcastów #Pomagrajmy dla Fundacji DKMS, w której rozmawia ze znanymi gwiazdami gamingu – zawodnikami, streamerami czy youtuberami. Ogłoszenie współpracy z Robertem Burneiką także może zaowocować ciekawymi aktywacjami, w które będą wplecione elementy gamingu czy esportu. Dla Burneiki te dziedziny nie są tajemnicze – jak wiemy w zeszłym tygodniu pojawił się na konferencji Polskiej Ligi Esportowej.
Fantasyexo jest hardcorowe. Od dawna śledzę ich poczynania na rynku i widzę jak świetnie układa im się współpraca z innymi gwiazdami. Mam nadzieję, że nasze połączenie zaowocuje fajnymi projektami i świetną zabawą. Pracowaliśmy razem w 2017 roku przy Snickersie i już wtedy zaskoczył mnie ich ogar. Lipy nie będzie!
Robert Burneika
Po wielu latach ciężkiej pracy i postawy życiowej Robert na swoich kanałach social media zgromadził ponad 1 000 000 followersów co przekłada się na kilka milionów wyświetleń jego publikacji. Wszystkie aktywności Roberta w sieci spotykają się dużym zaangażowaniem i entuzjazmem fanów. Jest też częstym gościem różnych stacji telewizyjnych.
Robert słynie z ogromnego poczucia humoru i dystansu do siebie. Swoją naturalnością i autentycznością zyskuje uznanie wśród różnego rodzaju fanów, których grono stale się powiększa. Wystarczy spojrzeć w jego kanały social media i zobaczymy setki pozytywnych reakcji i wiele komentarzy. Zakulisowo powiem, że zasięg Jego kanałów jest imponujący,a regularne posty na facebooku potrafią przekraczać co parę dni 10 milionów reachu.
Bartosz Urbańczyk, manager Roberta z ramienia Fantasyexpo
To kolejny celebryta, po Marcinie Gortacie, który w ostatnich dniach zdecydował się na rozpoczęcie działań związanych z gamingiem i esportem.
LOTTO sponsorem, a Marcin Gortat inwestorem Polskiej Ligi Esportowej
Pełna energii i zapału manager marketingu z ponad 15-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w wielu branżach. Absolwentka WSB o specjalizacji Media masowe i komunikacja. Z sukcesami planuje i realizuje komunikację marek w obszarze esportu oraz gamingu i nie tylko. Skutecznie potrafi łączyć kanały i narzędzia komunikacji, by efektywnie i efektownie realizować cele projektów.