Smartfon Motoroli za 500 mln dol.

2 702

Tyle Google planuje wydać na marketing Motoroli. Cel: wypromować nowy smartfon producenta – Moto X Phone.

Takich budżetów na marketing pojedynczych produktów nie przeznaczają ani Apple, ani Samsung – donosi Forbes.com na podstawie raportu Wall Street Journal.

Jak spekuluje Robert Hof, może to oznaczać, że Google zmieniło swoje podejście do hardware’u. Do tej pory firma założona przez Larry’ego Page’a i Sergey’a Brina nie stawiała sobie za cel, żeby bezpośrednio zarabiać na urządzeniach z serii Nexus czy Google Edition, ale żeby kształtować rynek i później monetyzować reklamy na smartfonach i tabletach.

Teraz najwidoczniej przyszła pora na to, żeby inwestycja w Motorolę, podupadającego producenta kupionego przez Google za 12 mld dol., zaczęła się zwracać.

Na razie niewiele wiadomo o specyfikacji technicznej Moto X Phone. The Verge spekuluje, że będzie ona zbliżona do parametrów Nexusa 4 – smartfona z “czystym” Androidem, którego producentem jest LG.

Moto X Phone jest pierwszym smartfonem Motoroli przygotowywanym całkowicie pod okiem Google.

Data premiery nowego smartfona Motoroli to na razie tajemnica, ale pojawiły się plotki, że może to się stać… dzisiaj.

Źródła: Forbes.com, The Verge, Komputer Świat

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej