...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

E.Leclerc Lublin wspiera studentów UMCS

Podpisane właśnie porozumienie E.Leclerc Lublin z Uniwersytetem Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie to przykład współpracy na linii biznes – uczelnia.

Tym samym firma została pierwszym partnerem biznesowym największej lubelskiej uczelni. UMCS i E.Leclerc będą realizować wspólne przedsięwzięcia, z których najważniejsze dotyczą praktyk studenckich. Firma zadeklarowała bowiem przyjęcie na miesięczne praktyki w pierwszym semestrze roku akademickiego 2013/2014 troje studentów UMCS. Najlepszy student z tej trójki otrzyma płatną 3-miesięczną praktykę w firmie.

Ponadto E.Leclerc zostanie pierwszym partnerem i sponsorem programu „Absolwent UMCS”, którego adresatem będzie ponad 200 tysięcy dawnych studentów uczelni. Dzięki niemu absolwenci będą mogli korzystać na specjalnych warunkach m.in. z infrastruktury kulturalnej i sportowej uczelni.

E.Leclerc i UMCS zorganizują także m.in. wspólnie jesienią wspólną akcję proekologiczną dla szkół podstawowych. Będą to wykłady dla dzieci na tematy związane z segregowaniem odpadów, ich przetwarzaniem i szeroko rozumianą świadomością ekologiczną.

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF