Startuje nowy program Google dla agencji

Google Partners to program dla agencji i specjalistów zajmujących się reklamą w internecie. Zastępuje on wszystkie dotychczasowe programy agencyjne, m.in. program Google dla Agencji. Polska jest drugim krajem na świecie, po Kanadzie, w którym rusza nowy program.
Od 31 lipca 2013 roku, za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej, agencje mogą rejestrować się w nowym programie dla agencji Google Partners. Każdy jego uczestnik ma dostęp do funkcji i narzędzi, które mają wspierać jego rozwój, a także ułatwiać nawiązanie współpracy z potencjalnymi klientami lub innymi partnerami.
Poza możliwością bezpłatnego udziału w szkoleniach produktowych, certyfikacyjnych i sprzedażowych w ramach Akademii Google dla Agencji i przystąpienia do bezpłatnych egzaminów certyfikacyjnych, uczestnicy programu będzie mogli korzystać z ofert promocyjnych dla swoich nowych i potencjalnych klientów. Dodatkowo, dostęp do platformy ma pozwolać agencjom na uzyskiwanie bieżących informacji z branży, ciekawych studiów przypadków czy nowych zasobów marketingowych.
Dla firm poszukujących wsparcia w obszarze działań marketingowych w internecie, program Google Partners ma stworzyć możliwości dotarcia do agencji i specjalistów oferujących wysokiej jakości usługi odpowiadające ich indywidualnym potrzebom i oczekiwaniom.
Już od 1. października za pomocą narzędzia Wyszukiwarki Partnerów Google potencjalni reklamodawcy mogą w prosty sposób wyszukać Partnera Google, a następnie nawiązać z nim współpracę. Do końca września Wyszukiwarka Partnerów Google będzie pokazywać agencje certyfikowane wg dotychczasowych zasad, natomiast już od 1. października będą tam widoczni tylko Partnerzy Google.
Zarówno agencje jak i reklamodawcy mają dostęp do programu na dedykowanej stronie internetowej www.google.com/partners.