Stowarzyszenie Producentów Reklamowych otwiera się na studia postprodukcyjne. Jako pierwszy dołącza ColorOffOn.

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszające domy produkcyjne, otwiera się na firmy z obszaru postprodukcji. Jest to część nowej strategii SPR, która ma na celu poszerzenie organizacji o inne segmenty rynku produkcyjnego.

Pierwszą firmą postprodukcyjną, która postanowiła przyłączyć się do SRR jest ColorOffOn, działający w branży od 2015 roku.

„Cieszymy się, że jesteśmy w gronie osób które rozmawiają o bieżących zagadnieniach i przyszłości naszej branży. Postanowiliśmy przyłączyć się, ponieważ wierzymy że rozmowa i wymiana doświadczeń prowadzi do rozwiązywania problemów i wzmocnienia branży, że wspólnie przygotujemy się na nowe wyzwania związane z technologiami, które szturmem wchodzą w nasze produkcyjne życie i polubimy je. Wierzymy, że wniesiemy nasze obserwacje i rozwiązania z końcowego etapu procesu produkcji. Chcemy być blisko naszych zleceniodawców (domy produkcyjne) i wspierać się wzajemnie w dobrych i trudniejszych momentach.”powiedziała Magdalena Widuch – prezeska ColorOffOn.

 

SPR zapowiada kontynuowanie zapraszania firm postprodukcyjnych, które działają w profesjonalny i etyczny sposób oraz wnoszą istotny wkład do łańcucha produkcji reklamowej. Jest to spójne z dotychczasową misją stowarzyszenia, by budować organizację egalitarną, tworzącą dobre standardy branżowe.

Chcemy, aby SPR było stowarzyszeniem reprezentującym cały sektor produkcji reklamowej, który nie ogranicza się tylko do produkcji filmowej. Obejmuje także postprodukcję. Firmy postprodukcyjne są nieodłączną częścią procesu tworzenia reklam. Wszyscy mamy podobne wyzwania i potrzeby. Dlatego zapraszamy postprodukcję do współpracy i wspólnego działania na rzecz rozwoju branży – powiedziała Arleta Robinson, prezeska SPR.

 

Dołączając do SPR, firmy postprodukcyjne zyskują min. możliwość utworzenia własnej sekcji, uczestniczenia w wydarzeniach networkingowych, warsztatach, inicjowania i włączania się w program szkoleniowy zarówno po stronie uczestników, jak i prelegentów.

Nadal jednym z kryteriów pozostanie konieczność pozyskania rekomendacji od co najmniej dwóch aktualnych członków SPR, co jest wewnętrznym mechanizmem utrzymywania jakości naszej organizacji. Chcemy, aby każda firma dołączająca do nas mogła czuć się częścią prestiżowej i profesjonalnej organizacji, która cieszy się uznaniem i zaufaniem klientów, tak w Polsce jak i zagranicą. – dodaje Tomek Dławichowski – wiceprezes SPR.

Coloroffon, to studio postprodukcyjne specjalizujące się w efektach specjalnych. Firma ma w swoim portfolio projekty zarówno reklamowe jak i fabularne dla takich klientów jak min. Wawel, Zum Golden Hirchen, Biedronka, Agata Meble,  Akson Studio, Hungry Crocodiles.  Główne kompetencje zespołu to to działania online’owe, color grading, opracowywanie graficzne projektów, animacja 2D i 3D.  Studiem zarządzają Magdalena Widuch i Kasia Lachowicz.

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych to obecnie najliczniejsza organizacja w Polsce skupiająca środowisko producentów filmów reklamowych. SPR współpracuje blisko z innymi organizacjami branżowymi w Polsce i za granicą, m.in. z SAR, POR, IAA, PSML, KIPA, Związkiem Zawodowym Filmowców oraz europejską federacją CFP-E (Commercial Film Producers of Europe), co umożliwia budowanie synergii i wypracowywanie wspólnych standardów. Do Stowarzyszenia mogą przystąpić domy produkcyjne, które otrzymały rekomendację co najmniej dwóch aktualnych członków oraz podpisały zobowiązanie do przestrzegania statutu i standardów.

Pracami Stowarzyszenia kieruje 5 osobowy zarząd w składzie:

  • Arleta Robinson (Lucky Luciano Pictures) – prezeska
  • Tomek Dławichowski (Timecode Film Production) – wiceprezes
  • Jarek Gajewski (Lemon) – członek zarządu
  • Tomek Hryniszyn (Baltica Film) – wiceprezes
  • Magda Olak (Tank Production) – członkini zarządu

 

Więcej informacji na temat SPR można znaleźć na stronie www.sprfilm.pl

 

Kontakt dla mediów:
Tomasz Dławichowski (członek zarządu ds. komunikacji), tel. +48 601300595, t.dlawichowski@sprfilm.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF