Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy zaprasza na trzecią edycję Konferencji Reklamuję etycznie pt.: „Odpowiedzialność reklamy” już w środę 12 marca 2025 roku!

Jakie są granice odpowiedzialności reklamy w dobie dynamicznych zmian komunikacyjnych? Czy twórcy przekazu wciąż mają nad nim pełną kontrolę? Jak zniekształcenia rzeczywistości czy dezinformacja wpływają na współczesny marketing? Jaką rolę w tej kwestii mają do odegrania firmy technologiczne. O tych i wielu innych kluczowych zagadnieniach, będą rozmawiać eksperci podczas trzeciej edycji konferencji Reklamuję etycznie pt.: „Odpowiedzialność reklamy”, która odbędzie się 12 marca w formule online.
Wydarzenie zgromadzi praktyków, naukowców oraz specjalistów różnych dziedzin, którzy wspólnie zastanowią się nad nowymi wyzwaniami w komunikacji oraz kierunkami rozwoju etycznej reklamy przyszłości.
W programie konferencji znalazły się między innymi takie tematy jak:
- Nowe paradygmaty w reklamie – wyzwania, zagrożenia, nadzieje
- Wpływ firm technologicznych na sposób, w jaki marki komunikują się z odbiorcami
- Zniekształcenia, dezinformacja – jak sobie z nimi radzić?
- Washingi w reklamie
- Płeć w reklamie – stereotypy czy inkluzywność?
- Odpowiedzialność wobec odbiorców – gdzie kończy się wolność twórców
- Odpowiedzialność za treść i dane – jak marki mogą budować transparentną komunikację?
Eksperci podkreślają, że reklama, marketing i komunikacja wymagają nowego spojrzenia – „Świat, w którym przychodzi nam żyć, dynamicznie zmienia się każdego dnia. Te zmiany wymagają od nas przede wszystkim świadomości i zrozumienia procesów zachodzących w nas i wokół nas. Przychodzi czas na definiowanie nowych paradygmatów, kreślenie nowych ram, wytyczanie nowych dróg czy tworzenie nowych narzędzi do zarządzania rzeczywistością. Takie obszary jak reklama, marketing czy komunikacja wymagają badania i zrozumienia, co się na nie składa i w wielu przypadkach, zrewidowania dotychczasowego podejścia. Także, a może przede wszystkim, odpowiedzialność zyskuje zupełnie inny niż wcześniej, wymiar zarówno teoretyczny, jak i ten realizowany w biznesowej codzienności”. – zaznacza dr Katarzyna Bąkowicz z Uniwersytetu SWPS, jedna z prelegentek wydarzenia.
Konferencja to doskonała okazja do poszerzenia wiedzy i wzięcia udziału w jednej z najważniejszych dyskusji na temat przyszłości reklamy.
Udział w konferencji jest bezpłatny, jednak obowiązuje rejestracja.
Link do rejestracji: radareklamy.pl/odpowiedzialnosc-reklamy-rejestracja
Konferencja Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy Reklamuję etycznie pt.: „Odpowiedzialność reklamy” to przestrzeń do refleksji i inspiracji. Dołączenie do niej to krok w stronę bardziej świadomej i etycznej komunikacji!
Bądź na bieżąco i polub nasze profile:
FB: https://www.facebook.com/RadaReklamy
In: https://www.linkedin.com/company/rada-reklamy-wydarzenia/
„Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy
Misją Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy jest eliminowanie nieetycznego i nieuczciwego przekazu reklamowego oraz promowanie najwyższych standardów komunikacji poprzez upowszechnianie Kodeksu Etyki Reklamy oraz nadzór nad przestrzeganiem jego zapisów. Rada Reklamy od 2006 roku działa na rzecz samoregulacji, regularnie uzupełniając Kodeks Etyki Reklamy o nowe zobowiązania samoregulacyjne branży reklamowej w Polsce, wierząc głęboko, że jest to właściwa i skuteczna forma kreowania właściwych standardów na rynku. W krajach takich jak Polska, gdzie samoregulacja środowiskowa działa jak należy i jest regularnie poszerzana, nie ma potrzeby tworzenia bardzo szczegółowych przepisów prawnych.
Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy jest członkiem European Advertising Standards Alliance, międzynarodowej organizacji zrzeszającej organizacje samoregulacyjne z 26 krajów”.