Świat jaki znamy znika na naszych oczach
Dramatyczne zmiany klimatu, zagrożony ekosystem, widmo globalnego kryzysu nie pozostawiają złudzeń. 20 października 2022 społeczność Sustainable Brands spotka się, aby porozmawiać o tym, jak najlepsze Brandy kształtują zrównoważone zachowania konsumentów na dużą skalę.
Biznes, żeby przetrwać, musi zmienić swoją formułę i przekierować
siłę oddziaływania Brandów na kształtowanie zrównoważonych
zachowań i na kreowanie zrównoważonego stylu życia. Brandy mogą
również wykorzystać swój zrównoważony rozwój jako przewagę
konkurencyjną, wbudowując go w swoją działalność i branding.
JAK TO ZROBIĆ?
• Jak budować Brand przyszłości, gdzie strategia zrównoważonego
rozwoju staje się fundamentem budowy nowego modelu biznesowego?
• Jak wykorzystać wpływ Brandu na kształtowanie pożądanych
zrównoważonych zachowań konsumentów?
• Jak wiodące Brandy postrzegane są z punktu widzenia tego wpływu?
20 października 2022 społeczność Sustainable Brands spotka się, aby
porozmawiać o tym, jak najlepsze Brandy kształtują zrównoważone
zachowania konsumentów na dużą skalę.
KLUCZOWE ZAGADNIENIA
• Zaprezentujemy wyniki naszego unikalnego badania założycielskiego
Socio Cultural Trend Tracker 2022, realizowanego razem z Ipsos i
porównamy trendy w Polsce z innymi krajami.
• Doświadczeni Dyrektorzy Marketingu (CMOs) porozmawiają o tym, jak
wykorzystać siłę kreatywności do kształtowania postaw i zachowań
konsumentów.
• Liderzy biznesu (CEO) podzielą się dobrymi praktykami w
zarządzaniu firmą w czasie zrównoważonej transformacji.
DLA KOGO JEST TA KONFERENCJA?
• Dla właścicieli, szefów i zarządów firm (CEO)
• Dla Dyrektorów Marketingu (CMO)
• Dla Liderów Sustainability (CSO)
Termin konferenjcji
20.10.2022, godz. 9-14
Dla bardziej zainteresowanych tematem zrealizowaliśmy materiał na YT. Pierwszy, po przerwie wywiad, Grzegorza Kiszluka. Rozmowa z dyrektor zarządzającą w Sustainable Brands Polska – Jolantą Zdrzałek. Świat się zmienia, podobnie jak zmienia się wpływ Marek i biznesu na społeczność ludzi. Wśród wyzwań związanych ze zmianą klimatu, niedoborem zasobów, nierównością i niesprawiedliwością, wiodące Marki mogą i powinny zmieniać i kształtować masowe zachowania konsumenckie. Mogą one również wykorzystać swój zrównoważony rozwój jako przewagę konkurencyjną, płynnie wbudowując go w swoją działalność i branding.