Świat jaki znamy znika na naszych oczach

Dramatyczne zmiany klimatu, zagrożony ekosystem, widmo globalnego kryzysu nie pozostawiają złudzeń. 20 października 2022 społeczność Sustainable Brands spotka się, aby porozmawiać o tym, jak najlepsze Brandy kształtują zrównoważone zachowania konsumentów na dużą skalę.

 

Biznes, żeby przetrwać, musi zmienić swoją formułę i przekierować

siłę oddziaływania Brandów na kształtowanie zrównoważonych

zachowań i na kreowanie zrównoważonego stylu życia. Brandy mogą

również wykorzystać swój zrównoważony rozwój jako przewagę

konkurencyjną, wbudowując go w swoją działalność i branding.

 

JAK TO ZROBIĆ?

 

• Jak budować Brand przyszłości, gdzie strategia zrównoważonego

rozwoju staje się fundamentem budowy nowego modelu biznesowego?

 

• Jak wykorzystać wpływ Brandu na kształtowanie pożądanych

zrównoważonych zachowań konsumentów?

 

• Jak wiodące Brandy postrzegane są z punktu widzenia tego wpływu?

 

20 października 2022 społeczność Sustainable Brands spotka się, aby

porozmawiać o tym, jak najlepsze Brandy kształtują zrównoważone

zachowania konsumentów na dużą skalę.

 

KLUCZOWE ZAGADNIENIA

 

• Zaprezentujemy wyniki naszego unikalnego badania założycielskiego

Socio Cultural Trend Tracker 2022, realizowanego razem z Ipsos i

porównamy trendy w Polsce z innymi krajami.

 

• Doświadczeni Dyrektorzy Marketingu (CMOs) porozmawiają o tym, jak

wykorzystać siłę kreatywności do kształtowania postaw i zachowań

konsumentów.

 

• Liderzy biznesu (CEO) podzielą się dobrymi praktykami w

zarządzaniu firmą w czasie zrównoważonej transformacji.

 

DLA KOGO JEST TA KONFERENCJA?

 

• Dla właścicieli, szefów i zarządów firm (CEO)

 

• Dla Dyrektorów Marketingu (CMO)

 

• Dla Liderów Sustainability (CSO)

 

Termin konferenjcji

20.10.2022, godz. 9-14

 

Dla bardziej zainteresowanych tematem zrealizowaliśmy materiał na YT. Pierwszy, po przerwie wywiad, Grzegorza Kiszluka. Rozmowa z dyrektor zarządzającą w Sustainable Brands Polska – Jolantą Zdrzałek. Świat się zmienia, podobnie jak zmienia się wpływ Marek i biznesu na społeczność ludzi. Wśród wyzwań związanych ze zmianą klimatu, niedoborem zasobów, nierównością i niesprawiedliwością, wiodące Marki mogą i powinny zmieniać i kształtować masowe zachowania konsumenckie. Mogą one również wykorzystać swój zrównoważony rozwój jako przewagę konkurencyjną, płynnie wbudowując go w swoją działalność i branding.

 

Sebastian Nowak