...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Ten Square Games: wstępne wyniki sprzedażowe po czwartym kwartale 2020

mobile gaming

Szacunkowe skonsolidowane przychody Ten Square Games S.A., bez uwzględnienia przychodu odroczonego w czasie, wyniosły w czwartym kwartale 2020 roku 179,9 mln zł. To wzrost o 101 mln zł i 129% rok do roku.

Główny wpływ na przychody Ten Square Games miał stały rozwój i pozyskiwanie nowych graczy dla gry Fishing Clash, będącej flagowym tytułem spółki. W czwartym kwartale 2020 roku gra osiągnęła przychody na poziomie 154,2 mln zł (wzrost o 86 mln zł i 126% rok do roku).

Za nami kolejny bardzo dobry kwartał. Konsekwentnie realizujemy strategię dywersyfikacji, do czego przykładają się obiecujące wyniki naszej nowej gry Hunting Clash. W czwartym kwartale 2020 stała się ona drugim największym produktem w naszym portfolio, dzięki czemu udział przychodów gry Fishing Clash w przychodach Grupy spadł z 92% do 86%. Wysokie skonsolidowane przychody w czwartym kwartale osiągnęliśmy przy istotnie niższych w porównaniu do wcześniejszych okresów wydatkach marketingowych.

Maciej Zużałek, prezes zarządu Ten Square Games

Ten Square Games jest jednym z największych i najszybciej rosnących producentów gier mobilnych w Polsce. Spółka ma główną siedzibę we Wrocławiu i studio w Warszawie. Specjalnością TSG są gry hobbystyczne dystrybuowane w modelu free-to-play. Od 2018 roku akcje spółki są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.


Źródło: Informacja Prasowa Ten Square Games

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF