Trzeba zrozumieć potrzeby konsumenta

0 3 058

Czy da się przełożyć doświadczenie zdobyte w agencji reklamowej, pracując dla banku o międzynarodowym zasięgu? Czy można zestawić ze sobą charakter pracy menedżera w sektorze bankowości i lotnictwa? Do czego odnosi się hasło „We are tennis“, gdy stoi za nim bank?

Na nasze pytania odpowiada Dorota Haller, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej, Korporacyjnej i PR w BNP Paribas Banku Polska. Rozmawia: Grzegorz Kiszluk

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej