Trzy nowe osoby w John Pitcher

Agencja John Pitcher zakończyła właśnie rekrutację do dwóch działów: kreacji i obsługi klienta, wzmacniając dotychczasowy zespół trzema nowymi osobami: Pauliną Imiołek, Pauliną Zadrożną i Jędrzejem Piotrowskim.

Paulina Imiołek objęła stanowisko creative. Od 2010 r. była związana z krakowską agencją interaktywną Insignia. Tworzyła kreacje dla Unilever, BSH, Mokate czy Subway Polska. W John Pitcher tworzy koncepcje kreatywne dla nowych i obecnych klientów agencji. Wsparciem dla Pauliny został Jędrzej Piotrowski jako junior copywriter. Swoją karierę rozpoczynał od stażu w Havas Warsaw, gdzie realizował zadania między innymi dla Citroena, IKEA czy Orange.  

Wzmocnienia nastąpiły również w dziale client service do którego dołączyła Paulina Zadrożna obejmując stanowisko account managera. Zadrożna wcześniej pracowała w grupie Euro-Zet i agencji Artegence. W ramach John Pitcher odpowiedzialna jest za obsługę Kompanii Piwowarskiej, PGNiG oraz Ministerstwa Środowiska. Wspiera również prace new businessowe.

John Pitcher będzie poszukiwał kolejnych współpracowników. – Dalsze zmiany planujemy w niedalekiej przyszłości. Naszym priorytetem teraz jest dział strategii – mówi Marek Łapczyński, client service ddirector i wiceprezes zarządu.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF