Virgin Mobile – idealne rozwiązanie dla Twojego biznesu

Już co piąty klient, korzystający z usług wirtualnego operatora Virgin Mobile, to klient biznesowy. Co sprawia, że wymagający przedsiębiorca, poszukujący idealnych rozwiązań w najtańszej cenie coraz częściej zwraca uwagę na ofertę tej firmy? W jaki sposób Virgin Mobile zdobyło zaufanie tak wielu kontrahentów w tak krótkim czasie?

Operator, dotychczas znany z dynamicznego wejścia w rynek klienta indywidualnego, od pewnego czasu aktywnie zdobywa serca i umysły sektora B2B, regularnie zwiększając wolumen sprzedaży do tego segmentu. Pozostając nadal atrakcyjnym dla odbiorców indywidualnych, Virgin Mobile stale pracuje nad jakością oferty tak, aby była ona dobrze zoptymalizowana wokół potrzeb wszystkich abonentów. I wydaje się, że skutecznie – każdego dnia nowe podmioty rozważają przeniesienie numerów bądź też zakup nowych aktywacji.

Rynek klienta biznesowego

Virgin Mobile, od momentu aktywnego startu z ofertą dla klientów indywidualnych, postrzegane było jako operator elastyczny i atrakcyjny cenowo. Wejście oferty abonamentowej jeszcze bardziej podkreśliło ten profil. Okazało się, że rynek klienta biznesowego, zorientowany wokół głównych operatorów, wciąż jest otwarty na nowe rozwiązania. I chętnie interesuje się wszelkimi nowościami, które są dedykowane przedsiębiorcom.

Brak możliwości zamówienia faktury w ofertach indywidualnych był dość dużym problemem, ponieważ wielu klientów musiało przejść na droższe opcje biznesowe, by uzyskać fakturę i rozliczyć ją w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. Tymczasem wprowadzona przez Virgin Mobile opcja generowania faktury VAT w każdym abonamencie rozwiązała ten problem. Klienci Virgin Mobile mogą bez problemu korzystać z oferty indywidualnej, rejestrując się jednocześnie za pomocą numeru NIP. Tak prosta zmiana okazała się niezmiernie atrakcyjna dla firm, które przecież zwracają uwagę na optymalizację kosztów. O tym, jak bardzo Virgin Mobile jest otwarte na odbiorców usług z segmentu biznes, świadczą także wdrożone właśnie rozwiązania, oznaczone kryptonimem „multi-SIM”.

Do 20 numerów dla jednego abonenta!

W ofercie Virgin Mobile klient biznesowy może elastycznie dysponować liczbą użytkowanych numerów, łącząc je w grupy od dwóch do pięciu. Można posiadać cztery takie grupy, liczące maksymalnie po pięć numerów telefonu, czyli łącznie 20 numerów. Jest to spore ułatwienie – z uwagi na fakt, że wielu klientów przenosi numery do Virgin Mobile od innych operatorów. Moment przejścia jest oczywiście uzależniony od momentu zakończenia umowy abonamentowej. Numer można wówczas dołączyć do wybranej grupy i rozliczyć na wspólnej fakturze. Jest to rozwiązanie stosowane zazwyczaj w opcjach korporacyjnych, konstruowanych dla dużych klientów – tutaj dostępne dla wszystkich, zarówno przenoszących numery, jak i zakupujących nowe aktywacje.

Dlaczego warto?

Klienci biznesowi poszukują elastycznych rozwiązań, wspomagających prowadzenie działalności gospodarczej. Muszą to być produkty i usługi proste, niezawodne i tanie. Virgin Mobile, w usłudze multi-SIM, obniża o 50% ceny abonamentów dla dołączanych numerów – zarówno nowych aktywacji, jak i przenoszonych z innych sieci. Umowa, którą zawiera klient, nie różni się okresem zobowiązania – niezależnie czy jest to klient indywidualny, czy biznesowy, zawsze jest to czas nieokreślony, czyli można zrezygnować z usług w ciągu 30 dni. W każdej chwili można też zmienić opcję abonamentową – zarówno na pakiet wyższy, jak też na tańszy. Klienci, którzy decydują się na przeniesienie swojej firmy do Virgin Mobile, najbardziej doceniają mobilność zarządzania usługami. Abonamentami można zarządzać za pomocą aplikacji mobilnej, bądź też z poziomu przeglądarki internetowej. Wszechstronność i dostępność usług zachęca wciąż nowych klientów biznesowych.

Aktualną i szczegółową ofertę można zobaczyć na stronie operatora. Warto!

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF