Voelkel: kreowanie od kopiowania różni się tylko jedną rzeczą…

0 5 446

Piotr Voelkel jest twórcą jednej z najbardziej rozpoznawalnych i docenianych marek meblowych. Jak udało się osiągnąć ten status? Jak budować firmę, która potrafi osiągać globalne sukcesy? Jak design przekuć w biznes? Na te pytania odpowiada rozmówca Grzegorza Kiszluka.

Zdaniem Piotra Voelkela, w prawie każdej firmie drzemie potencjał, żeby z organizacji, która kopiuje cudze rozwiązania stać się innowatorem z prawdziwego zdarzenia. Co jest do tego potrzebne? Zmiana strategii, ale i zmiana mentalności – zarówno menedżerów jak i załogi.

– Kreowanie od kopiowania różni się tylko jedną rzeczą: odwagą – podkreśla Piotr Voelkel.

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej