Voelkel: Tworzenie marki “Polska”? Nie przez polityków

0 5 432

Kto powinien wziąć odpowiedzialność za stworzenie silnej marki naszego kraju? Politycy się do tego nie nadają – uważa Piotr Voelkel. Ten ciężar powinien spoczywać na barkach polskiego biznesu.

50 kreatywnych 750x100px

Zdaniem twórcy marki VOX, Polska potrzebuje dobrej strategii rozwoju, która potem stanie się odnośnikiem dla strategii promocji. Gdy już obie te strategie będą gotowe, będziemy mogli dobrać odpowiednie produkty i marki, które staną się osią tworzenia marki „Polska”. Kluczową kwestią jest tu spójność wszystkich elementów.

– Jeżeli będziemy budować markę bez ogólnej wizji tylko podpinali [pod nią] przypadkowo wybrane marki i produkty to marka kraju się rozmyje – uważa Piotr Voelkel. – Nie można kojarzyć się ze wszystkim. Musimy na coś postawić – dodaje.

50 kreatywnych 750x100px
Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej